Klachten over Worldline

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Worldline zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Worldline in de categorie Betaalsystemen

3 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen
2

Worldline Complimenten

apparaat gaf geen geld

Klacht van Christine Haesaert op 01 november 2021 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Op 27/10 nam ik geld af in Portugal. Het apparaat opende maar er kwam geen geld uit. Toch ging er 70 € van met kaart 27/10/2021 volgnummer 484 Largo nossa Nazare -70€. Mijn kaartnummer is 67030416088978755 klantnummer fortis 1088730130. Ik heb... Lees meer

Willen niet helpen

Klacht van Woarstbv op 01 november 2020 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Vandaag bij worldline gebeld en geprobeerd onze pinterminal werkend te krijgen. En willen gewoon niet helpen, een wifi oplossing zou kunnen als een tweede lijn aanvraag.. volgens hun werkt het terminal vlekkeloos. Terwijl wij na elke transactie het terminal moeten... Lees meer

Terminal al hele week buiten werking

Klacht van Bakkerij Terrijn op 23 juni 2020 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Maandag 15/6 werd mijn terminal opeens end of live geplaatst, geen werking van de terminal meer! Eerste contact maandag met de administratieve dienst, die vertelde mij dat mijn terminal opnieuw moest gereactiveerd worden en dit zou 40 uren duren. Vrijdag ochtend... Lees meer

Super slechte service

Klacht van heerschop op 27 juni 2019 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Mobiele pin vaak stuk , lang dradig telefoon contact steeds . Nu maandag defect automaat en donderdag nog steeds niet geholpen !!! Stoom uit m’n oren . Na 14 jaar klant laatste jaar zulke slechte service. Voor iedereen worldline geen... Lees meer

Afgeschreven

Klacht van Deborahx op 01 mei 2019 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Hallo, Ik heb op 28 april 3 bestellingen gedaan. Ik houd alles netjes bij, en een paar dagen later staat er dat er 27,- afgeschreven is. Een 4e afschrijving dus. Nu heb ik geen idee hoe dat Komt. Ook staat er dat... Lees meer