Op 27/10 nam ik geld af in Portugal. Het apparaat opende maar er kwam geen geld uit. Toch ging er 70 € van met kaart 27/10/2021 volgnummer 484 Largo nossa Nazare -70€. Mijn kaartnummer is
67030416088978755
klantnummer fortis 1088730130.
Ik heb... Lees meer
Vandaag bij worldline gebeld en geprobeerd onze pinterminal werkend te krijgen. En willen gewoon niet helpen, een wifi oplossing zou kunnen als een tweede lijn aanvraag.. volgens hun werkt het terminal vlekkeloos. Terwijl wij na elke transactie het terminal moeten... Lees meer
Ik heb op 15 juni een betaalautomaat in gebruik genomen van Worldline in mijn winkel. Ik kwam er een week later achter de automaat niet gekoppeld is aan mijn rekening nummer, maar dat van een coffeeshop in het zuiden van... Lees meer
Maandag 15/6 werd mijn terminal opeens end of live geplaatst, geen werking van de terminal meer! Eerste contact maandag met de administratieve dienst, die vertelde mij dat mijn terminal opnieuw moest gereactiveerd worden en dit zou 40 uren duren.
Vrijdag ochtend... Lees meer
We hebben al maanden hetzelfde probleem, als volgt.
We sturen via onze software een BC betaling naar de atos terminal, deze slaagt.
Enkele dagen later zien we dat deze betalingen verwerkt worden als mc-kredietkaart betaling. Dus pas na 3 dagen op de... Lees meer
OP 9032020 WERD DOOR EEN FRAUDULEUSE FRANSE FIRMA SUPPORT LOGICIEL 779 EURO GEVRAAGD VOOR HET INSTALLEREN VAN EEN ANTI-virus programma met volgend tel nr 033186610968 HET GING OM EEN AVAST-free anti virus .DEZE PROGRAMMAS KOSTEN SLECHTS 25 EURO NADAT IK... Lees meer
Beste al 2 maanden zijn mijn fuelkaarte (fleetpas) niet actief. Ik uitbaat een tankstation op de bergevest 11 3300 tienen. Mijn klanten kunnen niet tanken met fleetpas omdat het niet leesbaar is op mijn terminels. Ik heb worldline daarvoor 100keer... Lees meer
Mobiele pin vaak stuk , lang dradig telefoon contact steeds . Nu maandag defect automaat en donderdag nog steeds niet geholpen !!!
Stoom uit m’n oren . Na 14 jaar klant laatste jaar zulke slechte service. Voor iedereen worldline geen... Lees meer
Hallo,
Ik heb op 28 april 3 bestellingen gedaan.
Ik houd alles netjes bij, en een paar dagen later staat er dat er 27,- afgeschreven is. Een 4e afschrijving dus.
Nu heb ik geen idee hoe dat Komt. Ook staat er dat... Lees meer
Ik ben reeds een maand bezig om het pinapparaat dat ik 2ehsnds heb gekocht, bij Worldline aan te laten sluiten. Eerst gebeld met de vraag of het met spoed zou kunnen worden aangesloten maar die illusie heb ik maar gauw... Lees meer