Klacht: Geblokkeerde MasterCard

Anthony Van Osselaer op 29 september 2023 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Beste, deze week werd mijn kaart plots ingeslikt met de melding “om veiligheid “. Na telefonisch contact met uw bedrijf en vooral na lang en veel te moeten doorvragen, kreeg ik eindelijk antwoord dat Worldline ZELF MIJN KAAR GEBLOKKEERD had. Blijkbaar ivm een vermoedelijk datalek.

Naast het feit dat jullie ZONDER ENIG BERICHT mijn kaart blokkeren, vertellen jullie ook niet eens WAAR HET VERMOEDELIJK DATALEK zou zitten!!!!

Ondertussen heb ik geen kaart meer en steken jullie mij dus in de problemen. Zomaar mijn kaart blokkeren ( die zelfs niet gedeblokkeerd kon worden) zorgt voor veel frustratie, gebel en geloop en vooral: financiële schade!!!!

Jullie konden zelf niet eens zeggen of ik een vervangkaart krijg of nog een kaart tout court.

Het feit dat jullie geen enkel bericht stuurden valt me heel erg zwaar. De zogezegd verstuurde brief, heb ik alvast nooit ontvangen.

Ik mag dan ook hopen dat er hier ZEER SNEL een OPLOSSING wordt geboden.

Anders zie ik me verplicht hier zeker verder mee te gaan naar test aankoop, pers, enz…

Een oplossing zoals mijn kaart terug !!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldline

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony Van Osselaer