Klacht: Dubbel factureren en agressieve incasso

egelshoek1 op 31 maart 2022 over Worldline in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij bedrijfsoverdracht restaurant zijn twee betaalautomaten overgedragen aan de nieuwe eigenaar volgens de procedure van Worldline en met hun formulier. Dit is gebeurd voor ingang van het nieuwe onderhoudsjaar, waar Worldline liefst 363 euro voor rekent. Deze kosten zijn door de nieuwe eigenaar voldaan en worden nu ook nog bij de oude eigenaar geclaimd, die ondanks de overdracht via Worldline zelf separaat volgens hen het onderhoudscontract had moeten opzeggen. Ze rekenen dus voor het onderhoud van dezelfde twee apparaten twee keer, ondanks dat deze door henzelf zijn overgedragen van oude naar nieuwe eigenaar. Daarbij agressieve incasso, dreigen met afsluiting (terwijl nieuwe eigenaar betaald heeft) en geen enkel redelijk overleg.

Gewenste Oplossing:

Intrekken factuur en stopzetten incasso

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldline

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldline nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door egelshoek1