Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

56% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 4 Online Warenhuizen

56%
167 klachten gemeld
9 openstaande klachten
63 klachten in behandeling
95 klachten opgelost
3.5 /10
189 stemmen
189

Tijdslijn

Smeg gastfornuis besteld, waardeloos afgeleverd.

Klacht van op 10 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Onlangs een gasfornuis van Smeg gekocht via Wehkamp, dit werd door Dynalogic berzorgd. De bezorgers zouden het oude gasfornuis meenemen, en de nieuwe op zijn plek zetten & aansluiten. Ze hebben ons verteld dat ze het oude gasfornuis niet zouden meenemen, terwijl... Lees meer

Laptop stuk binnen 1.5 jaar

Klacht van op 04 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

1.5 jaar heb ik een Toshiba Chromebook besteld via Wehkamp.nl. De accu is pas geleden kapot gegaan, vervolgens heb ik deze opgestuurd ter reparatie. Waar ik het niet mee eens ben is dat ik zelf de kosten van 125 euro dien te... Lees meer

2 keer sorteer fount- nog niets ontvangen

Klacht van op 04 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

TV bestelld bij wehkamp op 24-11-2017- levering geplanned op 2 dec (zaterdag gekozen omdat tijdstip was 8u-18u!). Op zaterdag 2 dec, wacht ik voor mijn pakket- krijg ik een bericht dat de levering niet plaats zal vinden (sorteerfout!). Ik was... Lees meer

Ophaal service / communicatie zeer matig

Klacht van op 27 november 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Afgelopen donderdag een wasmachine van Wehkamp ontvangen via Dynalogic. 2 zeer keurige mannen die hun werk perfect deden kwam mooi op tijd het apparaat brengen en installeren. Ze konden de oude wasmachine echter niet retour nemen omdat wij de wasmachine... Lees meer