Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Warenhuizen

98%
151 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
148 klachten opgelost
2.5 /10
63 stemmen

Met koeienletters op de Wehkamp site: “FHM500 wordt meegestuurd bij alle Tabac producten.”Enkel om die reden een Tabac product besteld. FHM500 eveneens beloofd in bestelbevestiging.Tabacproduct geleverd zónder FHM500, Wehkamp in alle opzichten onbereikbaar. Meermaals 30 minuten in de wacht gezeten... Lees meer

Breda 19-05-2020 Geachte Heer MevrouwIk krijg namelijk steeds berichten over vermelding BKR toetsing vanwege niet betalen achterstanden van credit geld . Het gaat om het Mobiel nummer 0615432410 ik wil graag dat het nummer uit het systeem uitgehaald wordt want ik heb... Lees meer

Compliment van abroek op 19 mei 2020 over Wehkamp

Het is keurig opgelost. Korting alsnog verstrekt

Compliment van ASUSFLIP op 25 april 2020 over Wehkamp

Het is allemaal goed opgelost, ik heb de kapotte laptop terug mogen sturen. Dat was wel nogal een gedoe door DHL, maar daar kon wehkamp niets aan doen (: Bedankt!

Compliment van atillauzun op 28 januari 2020 over Wehkamp

Verzendkosten zijn vergoedt.

Compliment van WK34264699 op 29 januari 2020 over Wehkamp

Sorry....ik had dit ook niet gezien. Groet, Hans.

Compliment van Hauten op 14 februari 2019 over Wehkamp

We hebben hier samen wat tijd in moeten stoppen maar hiermee is het afgerond. De incasso melding in de app is verdwenen en ik heb keurig mail ontvangen van de klantenservice.

Allen vriendelijk bedankt voor de inzet.

mvg
Richard

Compliment van A.kruja op 24 december 2018 over Wehkamp

Erg tevreden

Compliment van vincentfranssen op 20 december 2018 over Wehkamp

Klacht is idd opgelost. Geld is teruggestort.

Compliment van DarleneMercelina op 27 november 2018 over Wehkamp

Ben tevreden met de afhandeling van Wehkamp bij deze klacht. Ik heb een tegoed gekregen en deze stond gister gelijk op mijn rekening.
En mijn bestelling is eindelijk binnen.

Compliment van Anoniempje22097799665 op 21 augustus 2018 over Wehkamp

Hallo,
Mijn registratie is inderdaad verwijderd. Heel veel dank aan jullie relatiebeheerder.

Mvg

Compliment van vrouwvakker op 21 augustus 2018 over Wehkamp

de reparatie word vergoed dus daarmee ga ik akkoord en is het probleem nu ook verholpen.

Compliment van Stefkoppen op 30 april 2018 over Wehkamp

Beste Wehkamp,

bedankt voor de snelle en goede oplossing!

groet,
Stefkoppen

Compliment van Jair Paalman op 03 maart 2018 over Wehkamp

Hulde aan de service van Wehkamp. jammer van het geleverde product en de service vanuit Polen, maar vanuit Wehkamp niets anders dan complimenten. Als ik iets positiefs op de site van Wehkamp kan laten horen, zal ik dat zeker doen. Graag hoor ik daartoe een voorstel.

Hartelijke groet,

Hans Paalman

Compliment van Pecam op 14 januari 2018 over Wehkamp

Met deze tegemoetkoming ben ik zeer tevreden. Wehkamp bedankt.

Compliment van m-kaan op 14 januari 2018 over Wehkamp

Heb een compensatie ontvangen.

Compliment van robbo44 op 15 november 2018 over Wehkamp

Ik ben super tevreden met de geboden oplossing.

Compliment van Amsterdam1958 op 25 december 2017 over Wehkamp

Het is weliswaar geen echte retour, want ik heb het nooit gekregen, maar niet zeuren op kerst. Blij met de snelle reactie en zo ken ik Wehkamp weer! Jullie ook fijne feestdagen!

Compliment van Oostrik op 18 november 2017 over Wehkamp

Afspraak is gemaakt. Alleen waarom kan dit alleen als je het probleem publiekelijk via internet kenbaar maakt? De klantenservice verwijst simpelweg naar de gemeente en is op geen enkele manier bereid samen tot een oplossing te komen. De oplossing is goed, maar de manier waarop spreekt niet tot de verbeelding.

Compliment van wendydana op 24 oktober 2017 over Wehkamp

Beste wehkamp,

Bedankt voor jullie goede service. Wij zijn erg tevreden met de geboden oplossing. Vandaag hebben ze namelijk onze nieuwe wasmachine gebracht en de oude defecte meegenomen. Nogmaals bedankt,

Vriendelijke groeten,

Wendy

Compliment van Loes87 op 04 oktober 2017 over Wehkamp

Netjes verwerkt na de klacht. Graag orde in jullie retourcentrum!!