Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

Statistieken van Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

150 klachten gemeld
2.6 /10
50 stemmen
50

Weigeren van retourneren nieuwe artikelen

Klacht van op 20 februari 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

2 jongens jassen gekocht voor 35eu per stuk. Is cadeau gedaan voor mijn neefjes in het buitenland. Uiteindelijk te horen gekregen dat het hen niet pastte zoals een jongensjas hoort te passen (beiden maat 176). Kunnen het niet houden. Weer... Lees meer

heb 1 november een bestelling geplaatst bij Wehkamp en deze zou geleverd worden op zaterdag 2 november, aldus Wehkamp. Zaterdag geen briefje in de brievenbus gevonden en navraag bij de buren leverden niks op.Maandag een mail gestuurd en daarop kreeg... Lees meer

2 maanden geleden heb ik mijn openstaande bedrag van 6000 euro afgelost en betaald via het incassobureau die Wehkamp b.v. heeft ingeschakeld 5 jaar geleden.Ik ontving een e-mail van Wehkamp 2 maanden geleden dat mijn schuld is afbetaald, en dat... Lees meer

Slechte advies klantenservice

Klacht van op 30 januari 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Niet goed werkende iPhone. Advies klantenservice contact opnemen met Apple. Toestel wordt opgestuurd via Apple zoals advies van wehkamp was aangegeven. Toestel komt terug met hetzelfde resultaat. Wordt weer opgestuurd, weer contact met wehkamp. Uiteindelijk zou ik een vervangend toestel krijgen van Apple.... Lees meer

Compliment van atillauzun op 28 januari 2020 over Wehkamp

Verzendkosten zijn vergoedt.

10

Compliment van WK34264699 op 29 januari 2020 over Wehkamp

Sorry....ik had dit ook niet gezien. Groet, Hans.

7

Compliment van Hauten op 14 februari 2019 over Wehkamp

We hebben hier samen wat tijd in moeten stoppen maar hiermee is het afgerond. De incasso melding in de app is verdwenen en ik heb keurig mail ontvangen van de klantenservice.

Allen vriendelijk bedankt voor de inzet.

mvg
Richard

8

Compliment van A.kruja op 24 december 2018 over Wehkamp

Erg tevreden

9

Compliment van vincentfranssen op 20 december 2018 over Wehkamp

Klacht is idd opgelost. Geld is teruggestort.

8

Compliment van DarleneMercelina op 27 november 2018 over Wehkamp

Ben tevreden met de afhandeling van Wehkamp bij deze klacht. Ik heb een tegoed gekregen en deze stond gister gelijk op mijn rekening.
En mijn bestelling is eindelijk binnen.

8

Compliment van Anoniempje22097799665 op 21 augustus 2018 over Wehkamp

Hallo,
Mijn registratie is inderdaad verwijderd. Heel veel dank aan jullie relatiebeheerder.

Mvg

10

Compliment van vrouwvakker op 21 augustus 2018 over Wehkamp

de reparatie word vergoed dus daarmee ga ik akkoord en is het probleem nu ook verholpen.

8

Compliment van Stefkoppen op 30 april 2018 over Wehkamp

Beste Wehkamp,

bedankt voor de snelle en goede oplossing!

groet,
Stefkoppen

8

Compliment van Jair Paalman op 03 maart 2018 over Wehkamp

Hulde aan de service van Wehkamp. jammer van het geleverde product en de service vanuit Polen, maar vanuit Wehkamp niets anders dan complimenten. Als ik iets positiefs op de site van Wehkamp kan laten horen, zal ik dat zeker doen. Graag hoor ik daartoe een voorstel.

Hartelijke groet,

Hans Paalman

10

Compliment van Pecam op 14 januari 2018 over Wehkamp

Met deze tegemoetkoming ben ik zeer tevreden. Wehkamp bedankt.

9

Compliment van m-kaan op 14 januari 2018 over Wehkamp

Heb een compensatie ontvangen.

7

Compliment van robbo44 op 15 november 2018 over Wehkamp

Ik ben super tevreden met de geboden oplossing.

8

Compliment van Amsterdam1958 op 25 december 2017 over Wehkamp

Het is weliswaar geen echte retour, want ik heb het nooit gekregen, maar niet zeuren op kerst. Blij met de snelle reactie en zo ken ik Wehkamp weer! Jullie ook fijne feestdagen!

7

Compliment van Oostrik op 18 november 2017 over Wehkamp

Afspraak is gemaakt. Alleen waarom kan dit alleen als je het probleem publiekelijk via internet kenbaar maakt? De klantenservice verwijst simpelweg naar de gemeente en is op geen enkele manier bereid samen tot een oplossing te komen. De oplossing is goed, maar de manier waarop spreekt niet tot de verbeelding.

7

Compliment van wendydana op 24 oktober 2017 over Wehkamp

Beste wehkamp,

Bedankt voor jullie goede service. Wij zijn erg tevreden met de geboden oplossing. Vandaag hebben ze namelijk onze nieuwe wasmachine gebracht en de oude defecte meegenomen. Nogmaals bedankt,

Vriendelijke groeten,

Wendy

9

Compliment van Loes87 op 04 oktober 2017 over Wehkamp

Netjes verwerkt na de klacht. Graag orde in jullie retourcentrum!!

10

Compliment van Tess2003 op 19 september 2017 over Wehkamp

Ik ben zeer tevreden over de oplossing. Contact gehad met Wehkamp en deze komen de tuinset ophalen en krijg het geld retour. Goed telefonische contact gehad na het verzenden van nog duidelijke foto,s. Bedankt.

10

Compliment van Ripiinkias op 01 september 2017 over Wehkamp

Hoop dat deze misere opgelost kan worden. Eerst maar afwachten, heb de betreffende gegevens inmiddels doorgemaild.
M.vr.gr.

8

Compliment van SYH op 03 september 2017 over Wehkamp

Het is een belachelijke situatie waarin er achter elkaar van alles misgaat. Uiteindelijk een goede compensatie gehad en feedback kunnen geven over mijn ontevredenheid over de situatie. Ik begrijp dat Wehkamp afhankelijk is van Dynalogica als leverancier, maar ik vind het erg dat je als klant van Wehkamp zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Als je niet mondig, talig of zeker genoeg bent om door te zetten, dan kom je niet bij de juiste personen uit en zit je te wachten op een levering die maar niet komt en waar niet over gecommuniceerd wordt. Ik hoop dat dit wordt opgepakt, zodat alle mensen die eventuele leverproblemen hebben geholpen en gecompenseerd kunnen worden.

7