Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

74% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Online Warenhuizen

74%
127 klachten gemeld
1 openstaande klachten
31 klachten in behandeling
95 klachten opgelost
2.4 /10
36 stemmen
36

orde is geannuleerd

Klacht van brenda polderman op 29 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 17 november 2022 een bestelling geplaatst nr 248669293, Jean Paul Gautier 200 ml. na 1 week niets ontvangen, na telefonisch contact gehad te hebben weer niets ontvangen. 23/11 weer telefonisch contact gehad te hebben bleek dat de bestelling was... Lees meer

saldo zeker verzekering

Klacht van yoestheman op 29 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben al jaren bezig met het aflossen van doorlopend krediet bij Wehkamp. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen bleek dat ik saldo zeker verzekering heb. Ik heb geen flauw idee wat het inhoudt en ook nooit inzag daarover gehad.... Lees meer

DHL

Klacht van Liedje88 op 28 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Te laat zag jk dat mijn wehkamp bestelling door DHL bezorgd zou worden. Ik wist van tevoren al dat dat weer gezeur zou opleveren. En ja hoor. Artikel geretourneerd adres is onjuist. Zoveelste keer. We wonen aan rijksstraatweg 1. Elk... Lees meer

Serieus?!

Klacht van RensvN op 22 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben in juni 2 samsung studio 100 bundels gekocht voor onze 2 jonge kinderen. De tablets zitten in een beschermhoes die deze moet beschermen tegen een stootje. Onze kinderen zijn ontzettend voorzichtig met de tablets dus ik was dan ook verbaasd... Lees meer

Bezorging zelfde dag

Klacht van SimonVer90 op 19 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Vrijdag ochhtend: Betaald voor bezorging zelfde dag. 6uur lang gewacht. Geen bezorging. Klantenservice: ja we gaan het dinsdag voor je uitzoeken. Je betaalt toch extra voor een service. Als ik een taxi bestel voor vanavond en ze zeggen we komen alleen als je extra vergoeding... Lees meer

Waardeloze klantenservice

Klacht van Jacqie.devries op 18 november 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op zaterdag een bestelling geplaatst, deze zou zondag bezorgd worden. Pakketje is verdwenen en nu moet ik wachten op mijn geld. Eerst moet je een aantal werkdagen wachten voordat ze reageren. En als ze dan reageren is de reactie: “... Lees meer

Ik krijg mijn geld niet terug

Klacht van Monique Vermeer-van Rooijen op 29 oktober 2022 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

10 oktober besteld, nog steeds niet alles ontvangen. Wehkamp weigert te annuleren en mijn geld terug te geven. Het enigste wat ik te horen krijgt het wordt nog wel geleverd. Ik wacht al meer dan 2 weken dit is... Lees meer

Compliment van PLeonie38 op 15 november 2022 over Wehkamp

Geld teruggekregen.

10

Compliment van Roos444 op 26 oktober 2022 over Wehkamp

Het is in orde!! Hartelijk dank voor het sturen van het retour label.

9

Compliment van AngelaO op 12 juli 2022 over Wehkamp

Alles is opgehelderd/opgelost.

9

Compliment van Mlap op 15 februari 2022 over Wehkamp

Wehkanp heeft deze klacht super opgelost, ben zeer tevreden met de dame die dit voor mij heeft opgepakt!!

10

Compliment van Anther op 21 december 2021 over Wehkamp

Het ging niet allemaal even gewenst, maar het resultaat is behaald.

7

Compliment van Sir Longbottom op 15 september 2021 over Wehkamp

Ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de snelheid waarmee dit door Wehkamp nu is opgepakt en de persoonlijke manier waarop dit is afgehandeld. Het kan dus wel!

8

Compliment van Digital Black op 15 juni 2021 over Wehkamp

Ja ik ga akkoord. Het bedrag is van de factuur gehaald en ik betaal de rest. Hartelijk dank! Het zou erg fijn zijn als het voorstel word goedgekeurd en mensen in de toekomst ook zelf een retour sticker kunnen downloaden, uitprinten en op een verpakking kunnen plakken :)

8

Compliment van ASUSFLIP op 25 april 2020 over Wehkamp

Het is allemaal goed opgelost, ik heb de kapotte laptop terug mogen sturen. Dat was wel nogal een gedoe door DHL, maar daar kon wehkamp niets aan doen (: Bedankt!

9

Compliment van op 28 januari 2020 over Wehkamp

Verzendkosten zijn vergoedt.

10

Compliment van op 29 januari 2020 over Wehkamp

Sorry....ik had dit ook niet gezien. Groet, Hans.

7

Compliment van Fatek op 04 april 2021 over Wehkamp

Opgelost doormiddel van een retour. Goede service van Wehkamp!

10

Compliment van op 14 februari 2019 over Wehkamp

We hebben hier samen wat tijd in moeten stoppen maar hiermee is het afgerond. De incasso melding in de app is verdwenen en ik heb keurig mail ontvangen van de klantenservice.

Allen vriendelijk bedankt voor de inzet.

mvg
Richard

8

Compliment van op 24 december 2018 over Wehkamp

Erg tevreden

9

Compliment van op 20 december 2018 over Wehkamp

Klacht is idd opgelost. Geld is teruggestort.

8

Compliment van op 27 november 2018 over Wehkamp

Ben tevreden met de afhandeling van Wehkamp bij deze klacht. Ik heb een tegoed gekregen en deze stond gister gelijk op mijn rekening.
En mijn bestelling is eindelijk binnen.

8

Compliment van op 21 augustus 2018 over Wehkamp

Hallo,
Mijn registratie is inderdaad verwijderd. Heel veel dank aan jullie relatiebeheerder.

Mvg

10

Compliment van op 21 augustus 2018 over Wehkamp

de reparatie word vergoed dus daarmee ga ik akkoord en is het probleem nu ook verholpen.

8

Compliment van op 03 maart 2018 over Wehkamp

Hulde aan de service van Wehkamp. jammer van het geleverde product en de service vanuit Polen, maar vanuit Wehkamp niets anders dan complimenten. Als ik iets positiefs op de site van Wehkamp kan laten horen, zal ik dat zeker doen. Graag hoor ik daartoe een voorstel.

Hartelijke groet,

Hans Paalman

10