Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Online Warenhuizen

2.3 /10
43 stemmen

Verkeerde kast

Klacht van op 05 september 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op zaterdag 28 augustus belde ik met de klantenservice omdat ik een kast besteld had die niet goed geleverd is. De kast bestond uit 4 pakketten, 1 van die pakketten had kastdelen in een andere kleur (grijs ipv groen). Hierdoor... Lees meer

Sorteerfout

Klacht van op 19 augustus 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 18-08-2021 een hoogslaper voor mijn dochter besteld. Deze zou 19-08-2021 tussen 08:00 en 13:00 uur geleverd worden daar heb ik €12,95 voor betaald. 12 uur bezorger van Dynalogic aan de deur met alleen een kussenset terwijl de rest wel... Lees meer

Compliment van Sir Longbottom op 15 september 2021 over Wehkamp

Ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de snelheid waarmee dit door Wehkamp nu is opgepakt en de persoonlijke manier waarop dit is afgehandeld. Het kan dus wel!

Compliment van Digital Black op 15 juni 2021 over Wehkamp

Ja ik ga akkoord. Het bedrag is van de factuur gehaald en ik betaal de rest. Hartelijk dank! Het zou erg fijn zijn als het voorstel word goedgekeurd en mensen in de toekomst ook zelf een retour sticker kunnen downloaden, uitprinten en op een verpakking kunnen plakken :)

Compliment van abroek op 19 mei 2020 over Wehkamp

Het is keurig opgelost. Korting alsnog verstrekt

Compliment van ASUSFLIP op 25 april 2020 over Wehkamp

Het is allemaal goed opgelost, ik heb de kapotte laptop terug mogen sturen. Dat was wel nogal een gedoe door DHL, maar daar kon wehkamp niets aan doen (: Bedankt!

Compliment van atillauzun op 28 januari 2020 over Wehkamp

Verzendkosten zijn vergoedt.

Compliment van WK34264699 op 29 januari 2020 over Wehkamp

Sorry....ik had dit ook niet gezien. Groet, Hans.

Compliment van Fatek op 04 april 2021 over Wehkamp

Opgelost doormiddel van een retour. Goede service van Wehkamp!

Compliment van Hauten op 14 februari 2019 over Wehkamp

We hebben hier samen wat tijd in moeten stoppen maar hiermee is het afgerond. De incasso melding in de app is verdwenen en ik heb keurig mail ontvangen van de klantenservice.

Allen vriendelijk bedankt voor de inzet.

mvg
Richard

Compliment van A.kruja op 24 december 2018 over Wehkamp

Erg tevreden

Compliment van vincentfranssen op 20 december 2018 over Wehkamp

Klacht is idd opgelost. Geld is teruggestort.

Compliment van DarleneMercelina op 27 november 2018 over Wehkamp

Ben tevreden met de afhandeling van Wehkamp bij deze klacht. Ik heb een tegoed gekregen en deze stond gister gelijk op mijn rekening.
En mijn bestelling is eindelijk binnen.

Compliment van Anoniempje22097799665 op 21 augustus 2018 over Wehkamp

Hallo,
Mijn registratie is inderdaad verwijderd. Heel veel dank aan jullie relatiebeheerder.

Mvg

Compliment van vrouwvakker op 21 augustus 2018 over Wehkamp

de reparatie word vergoed dus daarmee ga ik akkoord en is het probleem nu ook verholpen.

Compliment van Stefkoppen op 30 april 2018 over Wehkamp

Beste Wehkamp,

bedankt voor de snelle en goede oplossing!

groet,
Stefkoppen

Compliment van Jair Paalman op 03 maart 2018 over Wehkamp

Hulde aan de service van Wehkamp. jammer van het geleverde product en de service vanuit Polen, maar vanuit Wehkamp niets anders dan complimenten. Als ik iets positiefs op de site van Wehkamp kan laten horen, zal ik dat zeker doen. Graag hoor ik daartoe een voorstel.

Hartelijke groet,

Hans Paalman

Compliment van Pecam op 14 januari 2018 over Wehkamp

Met deze tegemoetkoming ben ik zeer tevreden. Wehkamp bedankt.

Compliment van m-kaan op 14 januari 2018 over Wehkamp

Heb een compensatie ontvangen.

Compliment van robbo44 op 15 november 2018 over Wehkamp

Ik ben super tevreden met de geboden oplossing.