Klachten over Wehkamp

Wehkamp is een online warenhuis met een breed assortiment. Helaas zijn er ook wel eens nadelen of klachten. Heeft u uw bestelling niet ontvangen of duurt... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 5 Online Warenhuizen

252 stemmen
252

Playstation 4 bundel in een x uitverkocht

Klacht van op 27 oktober 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik had gisteren op 11 november een playstation 4 bundel gekocht voor €329,- inclusief 2 ocntrollers en fifa 18. Toen kwam vandaag bij het volgen van het pakket het volgende naar voren: We hebben je bestelling ingepakt en klaargezet. Je pakket ligt... Lees meer

Stopzetten achteraf betalen

Klacht van op 11 oktober 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik ben al jaren trouwe klant van Wehkamp. Afgelopen jaar dure spullen gekocht zoals en koelvriescombinatie, wasmachine en droger. Ook kleding en schoenen afgenomen voor honderden euro's. Betalen doe ik altijd op tijd (via Ideal betaald omdat achteraf betalen ineens... Lees meer

Compliment van DarleneMercelina op 27 november 2018 over Wehkamp

Ben tevreden met de afhandeling van Wehkamp bij deze klacht. Ik heb een tegoed gekregen en deze stond gister gelijk op mijn rekening.
En mijn bestelling is eindelijk binnen.

Compliment van Anoniempje22097799665 op 21 augustus 2018 over Wehkamp

Hallo,
Mijn registratie is inderdaad verwijderd. Heel veel dank aan jullie relatiebeheerder.

Mvg

Compliment van vrouwvakker op 21 augustus 2018 over Wehkamp

de reparatie word vergoed dus daarmee ga ik akkoord en is het probleem nu ook verholpen.

Compliment van Stef Koppen op 30 april 2018 over Wehkamp

Beste Wehkamp,

bedankt voor de snelle en goede oplossing!

groet,
Stefkoppen

Compliment van Jair Paalman op 03 maart 2018 over Wehkamp

Hulde aan de service van Wehkamp. jammer van het geleverde product en de service vanuit Polen, maar vanuit Wehkamp niets anders dan complimenten. Als ik iets positiefs op de site van Wehkamp kan laten horen, zal ik dat zeker doen. Graag hoor ik daartoe een voorstel.

Hartelijke groet,

Hans Paalman

Compliment van Pecam op 14 januari 2018 over Wehkamp

Met deze tegemoetkoming ben ik zeer tevreden. Wehkamp bedankt.

Compliment van m-kaan op 14 januari 2018 over Wehkamp

Heb een compensatie ontvangen.

Compliment van robbo44 op 15 november 2018 over Wehkamp

Ik ben super tevreden met de geboden oplossing.

Compliment van Amsterdam1958 op 25 december 2017 over Wehkamp

Het is weliswaar geen echte retour, want ik heb het nooit gekregen, maar niet zeuren op kerst. Blij met de snelle reactie en zo ken ik Wehkamp weer! Jullie ook fijne feestdagen!

Compliment van Oostrik op 18 november 2017 over Wehkamp

Afspraak is gemaakt. Alleen waarom kan dit alleen als je het probleem publiekelijk via internet kenbaar maakt? De klantenservice verwijst simpelweg naar de gemeente en is op geen enkele manier bereid samen tot een oplossing te komen. De oplossing is goed, maar de manier waarop spreekt niet tot de verbeelding.

Compliment van wendydana op 24 oktober 2017 over Wehkamp

Beste wehkamp,

Bedankt voor jullie goede service. Wij zijn erg tevreden met de geboden oplossing. Vandaag hebben ze namelijk onze nieuwe wasmachine gebracht en de oude defecte meegenomen. Nogmaals bedankt,

Vriendelijke groeten,

Wendy

Compliment van Loes87 op 04 oktober 2017 over Wehkamp

Netjes verwerkt na de klacht. Graag orde in jullie retourcentrum!!

Compliment van Tess2003 op 19 september 2017 over Wehkamp

Ik ben zeer tevreden over de oplossing. Contact gehad met Wehkamp en deze komen de tuinset ophalen en krijg het geld retour. Goed telefonische contact gehad na het verzenden van nog duidelijke foto,s. Bedankt.

Compliment van Ripiinkias op 01 september 2017 over Wehkamp

Hoop dat deze misere opgelost kan worden. Eerst maar afwachten, heb de betreffende gegevens inmiddels doorgemaild.
M.vr.gr.

Compliment van SYH op 03 september 2017 over Wehkamp

Het is een belachelijke situatie waarin er achter elkaar van alles misgaat. Uiteindelijk een goede compensatie gehad en feedback kunnen geven over mijn ontevredenheid over de situatie. Ik begrijp dat Wehkamp afhankelijk is van Dynalogica als leverancier, maar ik vind het erg dat je als klant van Wehkamp zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Als je niet mondig, talig of zeker genoeg bent om door te zetten, dan kom je niet bij de juiste personen uit en zit je te wachten op een levering die maar niet komt en waar niet over gecommuniceerd wordt. Ik hoop dat dit wordt opgepakt, zodat alle mensen die eventuele leverproblemen hebben geholpen en gecompenseerd kunnen worden.

Compliment van Loes87 op 25 juli 2017 over Wehkamp

Eindelijk opgelost!

Compliment van Elfie Guhe op 07 juli 2017 over Wehkamp

Vandaag tussen 14:00 en 18:00 zou dan het probleem zijn verholpen en het artikel alsnog worden geleverd! Wél staat onder mijn vorig factuur op de site van Wehkamp nu een open rekening van het artikel dat vandaag zou worden geleverd. Dus het zou erop neer komen dat ik voor 2 gordijnen deze ik heb vooruitbetaald nog een 3de zou moeten betalen. Toen ik Wehkamp erop aanspraak antwoordde deze: Ik begrijp de reden van uw vraag. Wij hebben het niet-geleverde gordijn nog niet kunnen traceren en deze moet nog van de factuur gehaald worden. Bij het bestellen van het nieuwe gordijn is er er een nieuwe factuur aangemaakt. Dit ook omdat wij alles per factuur verwerken. Het gordijn dat niet geleverd is zal binnenkort van de eerste factuur worden gehaald zodat u uiteindelijk alleen datgene gefactureerd heeft staan wat u ook in uw bezit heeft. Vanwege de verwerkingstijd staan momenteel beide artikelen nog gefactureerd, maar dit zal dus binnen afzienbare tijd door ons worden rechtgetrokken.

Ik hoop dat u op deze manier begrijpt wat onze werkwijze is. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het natuurlijk graag.

webcareteam wehkamp

Maar ik wacht gewoon af en hoop, dat hierna de vervelende kwestie voorbij is. Ik heb mijn lesje geleerd.

Compliment van Dahaantje op 03 juli 2017 over Wehkamp

Uitstekende oplossing.

Compliment van Wieky op 26 juni 2017 over Wehkamp

Na veel gedoe, ben ik heel blij dat alles heel netjes is opgelost. Dank Wehkamp!