Klacht: wachten

op 16 mei 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Er zou op 9 mei iemand van liander langs komen tussen half 3 en half 5 ikben al die tijd thuis geweest komt er om 5voor half 5 iemand van liander dat de monteur niet komt er was ergens een gaslek maar dit wisten ze ook eerder ben niet gebeld.
Ik heb gevraagd of ze mij willen bellen ik wil een schadevergoeding is niet gebeurd.
Een week later krijg ik een brief met een nieuwe afspraak want de vorige keer stonden ze voor een dichte deur.
heb ze gemaild dat ze de slimme meter mogen houden vr gr

dat ben ik niet

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Kharbachi, Dat u niet bent teruggebeld is niet zoals het hoort te gaan. Ik ga uw klacht in behandeling nemen. Ik neem morgen middag contact met u op om uw klacht door te spreken. Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander Klant & Service

Bericht van Liander

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Kharbachi, We hebben vandaag telefonisch contact gehad. Ik heb de opdracht voor de meterplaatsing laten annuleren. U heeft een schadeclaim ingediend via https://www.liander.nl/contact/schade/melden. Hier krijgt u binnen 8 weken een schriftelijke reactie op. Met vriendelijk groet, Laura Besselink Liander Klant & Service

Alle klachten die gemeld zijn door steety