als je zonnepanelen wil aanmelden krijg je zo,n moeilijke procedure dat je het opgeeft , ben bijna 2 uur bezig en het lukt nog niet Lees meer
Op 15-01-2023 een verlaging aangevraagd van 3 x 80amp naar 3 25amp, omdat er een te hoge aansluiting zit. Hierover nooit een bericht gehad, maar wel lage stroomgebruik.
Binnen 6 weken zou de aansluiten worden gerealiseerd, maar na 1 jaar... Lees meer
Wij hebben een nieuwbouw woning. Daar heeft Liander bewust niet uitleesbare slimme meter geplaatst. Voordat deze gerepareerd kan worden kan tot 1 1/2 jaar duren, volgen Liander. Erger is ook nog dat ze aan de energieleveranciers doorgeven dat wij een... Lees meer
Liander weigert afspraken te maken voor het plaatsen van een slimme meter. Heeft geen prioriteit melden ze. Dat elektrische rijders geen laadpaal kunnen krijgen is ook hun eigen probleem. Makkelijk zo’n standpunt innemen als je monopolie hebt op het net... Lees meer
Op 17 februari zou Dynniq om 10 uur de meters komen vervangen. Op diezelfde dag om 9.40 uur laat Dynniq weten dat deze moet worden afgezegd vanwege gebrek aan materiaal EN monteurs!
Twee dagen tevoren sturen ze nog een SMS ter... Lees meer
Ik kan op 15 februari niet zonder electriciteit Wel de 14e Ik wil graag dat dit geregeld wordt Vriendelijke groet Lees meer
Vandaag wordt de stroom afgesloten en er is geen communicatie geweest daarover. Waardeloos! Lees meer
Voor 1,5 tot 2 jaar geleden zijn bij ons in de wijk voor wie dat wou de analoog meters vervangen voor slimmemeters. Door een communicatie fout van Dynniq welke de meters plaatste was er geen contact met ons opgenomen. Zelf... Lees meer
Webversie
Ik heb een contract bij greenchoice en recent mijn meterstanden doorgegeven , nu komt liander met het verzoek de meterstanden middels een foto door te geven, iets anders kan en moet je bijna registeren, ze zijn telefonisch niet... Lees meer
volgens mijn energierapport was mijn verbruik in dec-2022 bijna gelijk aan mijn verbruik dec-2021. Dit is bijna onmogelijk. Wij gingen veel stoken in die maand waardoor ik twijfel aan de juistheid van ons slimme meter. Klantenservice proberen te bereiken te... Lees meer