Klacht: Waardeloze service

op 28 juni 2021 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte klantenservice. Als je problemen hebt met je toestel krijg je slechte oplossingen aangeboden. plus daarbovenop nog extra reparatiekosten. Ook een vervangend toestel behoort niet tot de service. Je mag wel iedere maand gewoon volle mep betalen voor een abonnement. Terwijl je van begin af aan al aan het bellen bent dat je toestel die je net ontvangen hebt niet naar behoren werkt

Gewenste Oplossing:

Met een toestel dat naar behoren werkt waar ik ook voor betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liza1982