Mijn dataverbruik van de maand juli is plotseling erg hoog. Ik kan me niet voorstellen dat ik daadwerkelijk zoveel MB heb verbruikt en naar aanleiding van Radar van gisteren wilde ik toch even een mailtje sturen om te vragen of... Lees meer
ik heb mijn toestel 3x opgestuurd en daarna werd mij beloofd dat ik een ander toestel zou krijgen na 3 weken wachten krijg ik dan dus gewoon te horen dat ik geen ander toestel mag uit zoeken ze... Lees meer
Radar meldpunt,
Heb standaard belbundel van 20€. Bleef altijd ver onder limiet. Om duistere reden juni 134,-. Geen melding van Vodafone. Naar de winkel om na te laten kijken. Geen manco gevonden. Juli dito. 129,- Derde week juli ik naar de... Lees meer
Ik heb zakelijk (eigen zaak), via werkgever en privé een mobiel abonnement bij Vodafone. Sinds vorige week dinsdag is er een storing, waardoor ik in mijn woon- en werkomgeving niet kan bellen en gebeld worden, geen sms, geen verbinding. Ik... Lees meer
er is op 1 ochtend zoveel mb van mij afgehaald dat dit niet waar kan zijn als u verder op mijn specificatie kijkt is dit nog nooit voor gekomen graag zou ik willen weten hoe dit kan nu moet ik... Lees meer
Mij werd verteld tijdens overgaan tot nieuwe contract dat ik geen duurdere abonnement kon nemen. Ging paar maanden goed. Maart 2014 begon de probleem echt. Iedere maand weer raak gemiddeld 400 euro's vlogen uit mijn magere bankrekening. Gebel na gebel... Lees meer
Drie maanden geleden heb ik mijn abonnement afgeschreven en gisteren kwam ik er tot mijn schrik achter dat ze gewoon nog de rekeningen afschreven.
Even gebeld met de "vriendelijke" helpdesk en zeggen ineens dat het mijn eigen schuld is omdat... Lees meer
Ongewone hoge rekening van mijn databundel, terwijl ik nooit boven me bundel kom. Meestal is het whatsapp en internetpagina s. Ik kan gewoon niet boven me bundel zijn geweest. Lees meer
Ipv rond de 80 euro kreeg ik een rekening van 400 euro. Na contact Vodafone werd mij verteld dat het het datalimiet buiten de bundel betrof. Apps en Facebook die data gebruiken zonder dat hierom gevraagd is en ons wifi... Lees meer
Onlangs een veel te hoge rekening ontvangen. Normaal betaal ik 60 euro, en afgelopen maand was dit ineens 155. Ik zit thuis, op school, bij vrienden en familie op de wifi en ben afgelopen niet mijn telefoon anders gaan gebruiken!... Lees meer