Mijn Klacht:
Mijn dataverbruik van de maand juli is plotseling erg hoog. Ik kan me niet voorstellen dat ik daadwerkelijk zoveel MB heb verbruikt en naar aanleiding van Radar van gisteren wilde ik toch even een mailtje sturen om te vragen of jullie nog eens goed naar dat dataverbruik willen kijken.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn wanneer er of is aangetoond dat ik inderdaad teveel MB's heb verbruikt, of wanneer jullie een fout hebben gemaakt en dit toegeven.

