De verzekeraar Dynalogic weigerde mij te helpen met mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon in September opgestuurd, omdat mijn telefoon niet meer wilde opladen. Nadat ik hem terug heb gekregen van de verzekering kreeg ik flikkerende beelden, strepen in beeld... Lees meer
Ben vanaf 16 oktober al bezich met Vodafone om een telefoon geleverd te krijgen iPhone 6/64GB.ik heb nu al tien keer gebeld met Vodafone,dan is het antwoord onze excuses we gaan ons best doen voor u.het is nu zo ver... Lees meer
De klacht die ik heb is gewoon te groot geworden om hier helemaal te beschrijven. Het komt erop neer dat er bij Dynafix, de maatschappij die Vodafone in de arm heeft genomen voor de verzekeringen, keer op keer iets mis... Lees meer
de internet verbinding ligt er de helft van de tijd uit Lees meer
Abonnement afgesloten bij Vodafone. De medewerker in de winkel garandeerd mij dat mijn Samsung Note II geschikt is voor 4G. Ik moet bijbetalen maar heb dan wel gegarandeerd een 4G toestel.
Nu blijkt achteraf dat dit niet het geval is.
Op dit... Lees meer
Ik heb op 28 november een abonnement en een htc Desire 310 gekocht in de Vodafone winkel in Zwijndfecht
De lader deed raar en is op 12 december op gestuurd ter reparatie,
Ook de telefoon zelf deed vreemd , belde spontaan nummers,... Lees meer
Onlangs ontdekte ik dat er op mijn rekening al geruime
tijd een dienst in rekening wordt gebracht : Vfsb mobile tv plus (a 6,57 p/m) Dit terwijl ik deze dienst niet ken, niet gebruik en voor zover ik weet niet heb... Lees meer
In november en december kreeg ik een hoge factuur. Eerste dacht ik dat het kwam doordat het door buitenlandse kosten kwam. Nu blijkt dat ik ineens een abonnement bij Bumbalee heb. De factuur welke ik in november en december heb... Lees meer
Na 2 maanden telefoon en emailcontact met Vodafone voor de 6e maal een koerier met defect toestel weg gestuurd. Ik blijf een vervangend toestel houden, maar heb daardoor buiten mijn dure abonnement ook nog meer dan 20 euro "wachtkosten". ... Lees meer
Ik heb een week of 5 geleden bij vodafone een abbonement afgesloten en een bijbetaling van 558 euro voor een iphone 6.
Ik heb de iphone 6 nog geen 3 weken kunnen gebruiken en hij was volledig krom nadat ik... Lees meer