Mijn Klacht:
Ben vanaf 16 oktober al bezich met Vodafone om een telefoon geleverd te krijgen iPhone 6/64GB.ik heb nu al tien keer gebeld met Vodafone,dan is het antwoord onze excuses we gaan ons best doen voor u.het is nu zo ver dat ik het abonnement terug heb laten zetten naar het oude en over te stappen naar een andere provider.krijg ik ook nog te horen dat ik een opzegtermijn van drie maanden heb omdat het een zakelijk abonnement is. Ik weet mijn geen raad meer.
Gewenste Oplossing:
Geen

