Mijn Klacht:
Ik heb op 28 november een abonnement en een htc Desire 310 gekocht in de Vodafone winkel in Zwijndfecht
De lader deed raar en is op 12 december op gestuurd ter reparatie,
Ook de telefoon zelf deed vreemd , belde spontaan nummers, 3 keer drukken om een gesprek af te sluiten , geen telefoon op kunnen nemen, bij een hele lichte swipe direct nummers bellen , onbereikbaar zijn etc.
Dit toestel is 13 december opgestuurd voor reparatie.
Ik heb Vodafone gebeld , service desk, en die gaan kijken of ik een andere telefoon kan krijgen.
Ik heb zelf 6 jaar voor Ziggo gewerkt dus ik weet dat er soms problemen optreden maar dit gaat te ver.
Ik wil dit toestel NIET terug hebben, ik heb een betrouwbare telefoon nodig. Dit is een rotding.
Ik heb vele gsm’s van verschillende merken gehad , met nukken maar dit is een waardeloze telefoon.
Ik wil wel een abonnement van Vodafone , want dat is prima maar geen telefoon die zo slecht is.
Met vriendelijke groet,
Lars Jans
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als ik
1. Een reaktie krijg
2,. Een nieuw toestel met oplader krijg
3. Een excuus krijg voor deze slechte service

