Klacht: vervangen nachtmeter

op 08 februari 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 4 december melding gemaakt dat de nachtmeter kapot is . Via de App 5 keer de toezegging gehad dat het “morgen “gelijk opgepakt gaat worden.Helaas was dit niet meer dan een toezegging ( geen dagen maar woorden ) Uiteindelijk via de website ( op advies van de App ) van Linander de klacht doorgegeven. Binnen 10 dagen nemen wij contact met u op ( uiteraard was dit ook niet meer dan een valse belofte ) Ik heb nog nooit meegemaakt dat de service van een bedrijf zo slecht is .Het is nu 8 februari , bijna 2 maanden verder , en heb opnieuw een poging gedaan via de App ( sorry voor mijn naiviteit ) en doe ook maar de melding via hier , je weet maar nooit of het wat uithaalt bij die gasten )

Als er nu eindelijk eens een afspraak gemaakt wordt om de meter te vervangen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 februari 2018 om 10:26 geantwoord

Goedemorgen Heer Mulder,

We hebben uw eerdere melding reeds in behandeling genomen.
Omdat u op Vlieland woont is het voor ons moeilijker om direct een afspraak met u te maken.

We willen u aangeven dat het niet de bedoeling is dat u zo lang moet wachten. We gaan hier met spoed achteraan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Met vriendelijek groet,

Webcare Team Liander.