Klacht: zeer slechte communicatie

Teurlings op 11 september 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gebeld om een wijziging in te zetten. Lijn verbroken, opnieuw gebeld om vervolgens te whatsappen…ondanks alles geen communicatie.Behalve digitale Nina die steeds weer dezelfde vragen stelt..

Gewenste Oplossing:

al ik nu gebeld wordt om het probleem op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 jaren geleden - Beste heer Teurlings, Wat jammer om te lezen dat het contact met ons niet het gewenste resultaat heeft gehad. We bespreken het graag via deze weg met u. Mogen we hiervoor allereerst ter controle uw geboortedatum en de laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer? Met vriendelijke groet, Tyas Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Teurlings

4 jaren geleden - 1 mei 1967 ---464. Wil graag weten of bij een nieuw contract de tarieven gedaald zijn of gestegen.

Reactie van de melder van de klacht Teurlings

4 jaren geleden - Zit nog steeds te wachten...

Bericht van Vattenfall

4 jaren geleden - Dank u wel. Ik zie dat u op dit moment de tarieven vast heeft staan tot 30 november 2022. Voor stroom betaalt u € 0,212053 per kWh en voor gas € 0,827241 per m3 (inclusief BTW). Dit contract kunnen wij niet kosteloos ontbinden, of omzetten in een ander contract. Mocht er door een verhuizing een extra adres bijkomen, dan maakt u op dit adres gebruik van hetzelfde contract. Met vriendelijke groet, Tyas Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Teurlings