Klacht: veel te hoge niet kloppende afrekening bij overstap

j5976 op 16 september 2012 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na van nuon te zijn overgestapt op een andere leverancier kreeg ik tot mijn schrik een eindafrekening van nuon voor de periode 14 mei tot en met 23 augustus 2012 met een hoogte van 620.80 euro dit kan onmogelijk juist zijn ik ben alleenstaand en gebruik niet meer energie dan een ander zou doen voor dit bedrag zou ik in mijn ogen die hele periode 24 uur per dag 7 dagen in de week al mijn elektrische apparaten aan moeten hebben gehad ook staat er geen duidelijk leesbare uitleg over deze kosten op de nota alleen wat kw getallen en bedragen erachter
het factuurnummer is: 10011561809

Gewenste Oplossing:

dat dit grondig word uitgezocht en dat ik een eindafrekening krijg met een juist bedrag en dat nuon niks afschrijft totdat dit is opgelost indien dit bedrag wel word afgeschreven zal ik dat storneren en de machtiging direct intrekken wegens onrechtmatig gebruik van de machtiging

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door j5976