Klacht: Vattenfall maakt rekenfouten

Jamay1806 op 29 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik krijg net een mail dat ik door een verkeerde berekening meer dan 600 moet terugbetalen. De berekening zouden zij fout hebben gedaan en daardoor moet ik geld terugbetalen.
Eerder heb ik met budgetenergie een gesprek gehad dat ik liever niet wil overstappen omdat ik bang ben voor de kosten die ik eerder heb gehad. Ook omdat ik eerder gezeik (want zo noem ik het en ik ben er woest onder) heb gehad.

Een persoonlijke benadering van het bedrijf met hun excuses voor deze fout, alleen met woorden neem ik niet genoeg. Daarnaast verwacht ik dat ik het geld niet hoef terug te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag, Dat is een behoorlijk bedrag. Ik snap dat je hier niet blij van wordt. Ik help je graag verder, stuur je hiervoor in een privéberichtje nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Jamay1806

1 maand geleden - Bedankt voor uw snelle reactie. 18-06-1991 en ...643 zijn de laatste 3 cijfers. Is dit de juiste plek waar ik kan antwoorden?

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je gegevens. Ik heb de afdeling die de correcties heeft gemaakt, gevraagd om uitleg en verzocht contact met je op te nemen voor een oplossing. Ik verwacht dat dit deze week zal gebeuren. Vriendelijke groet, Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Jamay1806