Klacht: Vattenfall

Nejla2021 op 02 mei 2024 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik hèb een jaar afrekening van 1500 ongeveer gekregen mij termijn is 124 verhoogd naar 251 euro ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen dit termijn kan ik niet elke maand betalen waar gaat dit naar allemaal heen ik heb al een betalingsregeling al lopen en komt dit erboven op dit kan gewoon niet

Mij termijn moet
Weer terug naar 124 en mij meterstand moet opnieuw bekeken worden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

2 maanden geleden - Goedemiddag, Een forse bijbetaling op de jaarnota is nooit leuk. Daarom bieden wij altijd een mogelijkheid aan om tussentijds na te gaan of je termijnbedrag nog bij je verbruik past. We kijken graag even met je mee, of de nota juist is. Wil je ons hiervoor een privébericht sturen met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Groeten, Nancy, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Nejla2021

2 maanden geleden - 20.08.1983 3483

Vattenfall

Heeft op 07 mei 2024 om 13:57 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Yapici,

Naar aanleiding van je klacht over de bijbetaling op de jaarnota, hebben wij een foto van de huidige meterstand opgevraagd. De meterstand is gecontroleerd en daarmee is de jaarnota correct en de bijbetaling dus helaas ook. Om dit telefonisch toe te lichten, hebben wij je geprobeerd te benaderen. Omdat er geen contact is geweest, hebben wij een e-mail verzonden met de mogelijkheid om een betalingsregeling te bespreken.

Omdat wij tot op heden geen reactie hebben gekregen, gaan we er vanuit dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden. Mochten wij toch ergens mee kunnen helpen, laat het dan vooral weten. Je kunt ons via Whatsapp benaderen via https://wa.me/31208920230.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nejla2021