Klacht: Uitlezen slimme meter gaat keer op keer mis

Arno Siemons op 31 juli 2023 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Al vanaf mei 2022 zegt Vattenfall soms maanden achter elkaar mijn slimme meter niet te kunnen uitlezen. Volgens Vattenfall is de meter niet in orde en dien ik contact op te nemen met Stedin. Dit is in die periode al meerdere malen gedaan en Stedin geeft elke keer aan dat er niets mis is met de meter. Ik wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Vattenfall blijft stug verwijzen naar Stedin en onderneemt geen enkele actie om dit probleem op te lossen. Ik heb hier inmiddels al ettelijke telefonische contacten over gehad met Vattenfall en er wordt niets gedaan.

Duidelijkheid.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

8 maanden geleden - Goedemorgen. dat is wenselijk, We kijken dit graag verder na. Wil je dan een privébericht sturen met: - Geboortedatum - Laatste drie cijfers van je IBAN Met vriendelijke groet, Joeri, Vattenfall

8 maanden geleden - 16-03-196 022

Bericht van Vattenfall

8 maanden geleden - Goedemiddag, de geboortedatum is nog niet duidelijk. Met vriendelijke groet, Joeri, Vattenfall

8 maanden geleden - 16-03-1962

Bericht van Vattenfall

8 maanden geleden - Bedankt, Goedemiddag, ik heb een verzoek verzonden naar je netbeheerder. Ze pakken dit dan verder op. Het ticketnummer is: T-2023-07-169134 bij vragen kan je dat doorgeven aan hen. Ga je akkoord dat we je gegevens delen met je netbeheerder?

Reactie van de melder van de klacht Arno Siemons

8 maanden geleden - Weer het zelfde liedje.... Mensen van het kastje naar de muur sturen...

Reactie van de melder van de klacht Arno Siemons

8 maanden geleden - Uiteraard.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 31 juli 2023 om 13:12 geantwoord