Klacht: Te hoge nota en slechte communicatie met Vattenfall

dhrJansen op 17 januari 2024 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de jaarafrekening van omstreeks het begin van de bekendwording van de coronapandemie bleek ik een nota te hebben ontvangen van een uitzonderlijke hoogte. Hetgeen maar zeer onwaarschijnlijk gecreërd kan zijn door de eerder genoemde pandemie. Ik heb zodanige dysartrie dat ik bij mijn communicatie met mijn medemens voor de helderheid gebruik maak van diverse derden. Bij de communicatie met uw organisatie is duidelijk geworden dat één en ander binnen uw organisatie door een speciale afdeling zal worden uitgezocht en dat ik of iemand anders geen enkel contact met deze afdeling zou mogen hebben. Het tv programma Radar heeft zich ook beziggehouden met soortgelijke zaken en werd daarbij geconfronteerd met ongeveer dezelfde ”geheimhouding” als waarmee ik word geconfronteerd. Vandaar dat de kopie van deze ook naar Radar wordt verstuurd.
dhr J.C. Jansen (getypt door dhr Doekes)

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht in no-time een goede verklaring en daarbij een nieuwe berekening aangaande de werkelijke verbruikerskosten.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

11 maanden geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat hier nog steeds geen duidelijkheid over is. Die geef ik graag alsnog. Stuur je hiervoor in een privébericht de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer van de contracthouder? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht dhrJansen

11 maanden geleden - Beste Ellen, Ik zie geen optie voor een privébericht. Misschien kan ik de informatie mailen. mvg, Doekes

Bericht van Vattenfall

11 maanden geleden - Goedemiddag, Je kan bij een reactie aanvinken dat het alleen voor ons zichtbaar is. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht dhrJansen

11 maanden geleden - Goededag Ellen, Ik zie nergens een manier tot aanvinken staan. Alleen Verzend. mvg, Doekes

Bericht van Vattenfall

10 maanden geleden - Goedemiddag, Ik heb een e-mail gestuurd. Wil je daarop reageren? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 17 januari 2024 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Via de mail hebben we contact gehad en heb ik uitleg gestuurd over de hoge jaarafrekening. Als hierover nog vragen zijn hoor ik dat graag. Je kan dan reageren op de mail.

Vriendelijke groet,
Ellen, Vattenfall

dhrJansen

Heeft op 22 januari 2024 om 14:34 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Beste Ellen,

Bedankt voor de berekening. Gedeeltelijk is deze klacht opgelost, maar telefonisch contact leverde eerder niks op. Toch jammer dat een bericht op klacht.nl wel iets teweeg brengt. Bovendien was er een onderzoek gestart door Liander, waarvan de uitslag voor 18 december 2023 bekend gemaakt zou worden. Daar is helaas nog niks van vernomen. Dus wordt vervolgd. Mocht dat onderzoek afgerond zijn en er duidelijkheid kan worden geschept over het hele plaatje, dan komt deze klacht te vervallen. Afwachten dus.

Alle klachten die gemeld zijn door dhrJansen