Klacht: Onmogelijk

Brigitteside op 12 november 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

In januari afrekening gehad die belachelijk hoog was, medewerker Alexander had ons toegezegd, en mondelinge toezegging is wettelijk dat dit niet klopte en ging het recht trekken. De hele kast van Vattenfall was verouderd en zelfs de werkmensen van Vattenfall zeiden dat het onmogelijk was dat de kast nog goed werkte. Tijdens het vernieuwen van de kast veel water gelekt waardoor laminaat ook nog eens kapot is
Tevens de meter meegenomen om uit te lezen dit alles was op 1 april
Telkens contact gehouden met alexandro. Opeens belde hij niet meer hij bleek ontslagen te zijn
Toen een nieuwe dame die zei ook het klopt niet ik zorg dat het recht getrokken wordt dus weer een een toezegging. Twee dagen later belt de dame sorry ik had dossier niet gelezen en dit is afrekening van drie jaar
Mondeling is ons veel toegezegd
Punt je bij paaltje moet mij. Moeder betalen en wel per direct 500 euro
Want dat is 1 derde van de rekening.
Mij. Moeder is bijna 80 ligt meer in het ziekenhuis dan dat zij thuis is. Het geld is er niet
Heb voorstel gedaan van 350 aan meneer Grootfaam maar die zegt hogerhand zegt nee neem contact met ze op
Dus gedaan Vattenfall zegt nee dat bepaald meneer Grootfaam. Meneer Grootfaam dreigt met afsluiten.
Nogmaals we spreken hier over een dame van bijna 80 jaar hè .
Ik heb e-mail aan directie geschreven geen andwoord
Telefonisch kom je niet verder dan een klantenservice medewerker
Wat is dit met Vattenfall dat er geen Trijntje menselijkheid meer is. Telefonisch slecht vereen onbeschoft ook nog
Gesprekken terug luisteren heb ik aangevraagd doen ze niet
Mondelinge toezeggingen gelden in Nederland

Dat er een redelijke betalingsregeling komt en dat Vattenfall deze zaak waarin medewerkers toezeggingen hebben gedaan eens goed bekijkt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemorgen, Wat een hoop gedoe zeg! Ik snap dat je hiervan baalt en kijk graag mee hoe dit zit en wat ik voor je kan doen. Stuur je hiervoor in een privéberichtje de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

1 maand geleden - 13juni 1942. 547

Bericht van Vattenfall

4 weken geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je gegevens. Ik ga deze zaak nogmaals laten bekijken door de afdeling die hier eerder naar gekeken heeft. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op. Vriendelijke groet, Nancy, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

4 weken geleden - Goedemorgen, De hele zaak zal worden uitgezocht. Binnen zes weken nemen we hierover opnieuw contact met je op. Tot die tijd hoef je de facturen niet te betalen, deze worden geblokkeerd. Zodra we contact met je opnemen bespreken we ook wat er verder met die facturen zal gebeuren. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitteside