Klacht: Nuon loopt weer eens ergens langs

op 12 oktober 2015 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik heb meerdere malen contact gezocht met deze club eerst zeiden ze dat het naar die gn was deurwaarder vervolgens ben ik die deurwaarder die van niks weet paar dagen later een brief van Cindy kroon dat het bedrag over gemaakt moet worden voor de 9de oktober ik weer contact gezocht met haar club maar die zeggen naar ggn deurwaarder ik snap er niks meer van nuon is echt dom ze kunnen niet eens zeggen aan wie je moet betalen ze zijn agressief en het contact is echt waardeloos weten nog eens niet eens een goed antwoord te geven dreigen zijn ze erg goed in dat wel maar probleem oplossing scoren ze beneden het vriespunt ik wil die nuon deze maand betalen helemaal maar ze sturen allemaal rekeningen dan weer een overzicht nee nuon is de weg kwijt.
Als ik niks het gehoord van die ggn vriendjes maak ik het gewoon naar nuon over voor de 25 ste dan hebben ze het gehele bedrag ontvangen en voor de rest zoeken ze het maar uit en een site bezoeken is ook verschrikkelijk want overal nuon reclame kijk dat dat er al 100.000 klanten weg zijn gegaan begin dit jaar is echt nuon zijn eigen schuld hoe ze de mensen behandelen is harteloos en agressief te noemen je krijgt je geld deze maand en dan ben ik voor altijd van die nuon af.
Blij toe ook want ze kunnen nog eens niet zeggen hoe het zit.
Mooie boel zeg daar bij die nuon.

Graag willen weten waar het geld heen moet voor de 25ste heeft deze nuon club zijn geld.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 jaren geleden - Goedemiddag Janalovesskary,U geeft via diverse websites uw mening over het maken van betaalafspraken aan ons door. Wij hebben hier ook elke keer antwoord op gegeven. Voor de volledigheid geef ik hieronder een samenvatting.Wanneer u een bedrag aan ons wilt betalen kan dat altijd. Ons rekeningnummer is bij u bekend en daarnaast heeft u eerder betalingen aan ons verricht. Als er een factuur open blijft staan krijgt u van ons een brief. In de brieven staan overzichten van welke facturen er open staan, wat het totaalbedrag is en welk betalingskenmerk u kunt gebruiken. Daar hoeft u niet voor te telefoneren. En anders kunt u altijd uw klantnummer bij de betaalomschrijving vermelden. Als u het totaal openstaande bedrag voor de vervaldatum van de betreffende brief betaalt, is er niets aan de hand. Voordat wij een vordering naar GGN doorzetten doorloopt u een traject. Als wij contact met u krijgen, proberen wij een betaalafspraak met u te maken. Dit kan een betalingsregeling zijn of een afspraak dat u het gehele bedrag voor een bepaalde datum betaalt. Wij hebben meerdere afspraken met u gemaakt. Deze afspraken zijn niet nagekomen. Om deze reden maken wij ook geen betaalafspraken meer met u. U kunt natuurlijk altijd bedragen naar ons overmaken om het openstaande bedrag te voldoen. Wij stoppen het incassotraject echter pas als het volledige openstaande bedrag is voldaan. Ik vermeld voor de volledigheid ons IBANnummer. Dat is NL54 INGB 0000 0005 03. Voor de IBAN raad ik u aan om contact met GGN op te nemen.Met vriendelijke groet, Eugene Nuon Webcare

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 12 oktober 2015 om 15:09 geantwoord

Goedemiddag Janalovesskary,

Via Klachtenkompas.nl hebben we ook contact met elkaar gehad. Daarin heb je laten weten het laatste openstaande bedrag te zullen betalen.
We beschouwen de klacht op deze website dan ook als afgehandeld.

Barry
Nuon Webcare

Heeft op 12 oktober 2015 om 20:19 geantwoord

Nee niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary