Klacht: Niks mogelijk

Jootje219 op 11 september 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een betalingregeling treffen omdat wij zijn getroffen door de coronacrisis….heb uitstel van betaling gekregen maar daar schiet ik niks mee op…je krijgt als antwoord wij verwachten u betaling dan en dan en tja anders komen er voor u kosten bij daar schiet ik toch niks mee op…

Ik wil dit netjes oplossen maar hun geven je nog een trap na zoe voelt het…

Gewenste Oplossing:

Als er een regeling getroffen kan worden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

4 jaren geleden - Beste Jorieke, we lezen je klacht op deze website. Voordat wij inhoudelijk iets kunnen zeggen, dienen wij nog wat aanvullende gegevens te controleren. Graag ontvangen wij je geboortedatum en de laatste drie cijfers van je IBAN. Groet, Joeri

Reactie van de melder van de klacht Jootje219

4 jaren geleden - 20 7 1983 573 laatste cijfers

Reactie van de melder van de klacht Jootje219

4 jaren geleden - Ik heb een uitstel van betaling gekegen maar ik zou heel graag een regeling willen omdat het financiëel Tegen zit momenteel zulke grote bedragen kan ik niet missen in de maand namelijk .

Reactie van de melder van de klacht Jootje219

4 jaren geleden - is dit nu in behandeling genomen of nog niet

Bericht van Vattenfall

4 jaren geleden - Bedankt voor het doorgeven, Jorieke. Een betalingsregeling is iets wat we bij uitzondering één keer per twaalf maanden aanbieden. Dit zou echter al de derde betalingsregeling worden. Omdat er ook al uitstel is afgesproken, kunnen we hier niet mee akkoord gaan. Als tegemoetkoming wil ik voorstellen dat we de betaaldatum van het openstaande bedrag met een maand verschuiven, dus naar 28 oktober. Zou je hiermee zijn geholpen? Groet, Tyas

Reactie van de melder van de klacht Jootje219

4 jaren geleden - We gaan er ons best voor doen om het 28 okt te betalen fijn bedankt voor het meedenken en de geboden oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 11 september 2020 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Jorieke, dan zullen wij de betaalafspraak voor het totaal saldo van € 824,- op 28 oktober nu voor je vastleggen. Je krijgt hierover een e-mail met bevestiging. Mocht je eerder geld kunnen overmaken, kan dit natuurlijk ook. We zullen jouw klacht hier sluiten en wensen je een prettige dag verder.

Groeten, Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door Jootje219