Klacht: Meterkast ontkoppelen bij buren

Debby1969 op 22 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Bij de buren is geconstateerd dat zij haar meterkast is gekoppeld aan mij meterkast er is hier een opzichter geweest van vattenfall dat ze t moeten uitgraven en met een graafmachine ik moest alles leegmaken en de afspraak werd gedaan op maandag 18 oktober na 12 uur…niemand is hier geweest geen telefoontje moest er zelf achter aan bellen met de opzichter van vattenfall daarna om half 4 pas word ik teruggebeld door de firma Heijmans die is ingehuurd dat de niet kunnen komen…ik heb hier de hele dag voor thuisgezeten vind t belachelijk tijd bij Julie kost geld maar bij ons ook!!!

Dat is aan Julie ....niet aan mij!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemorgen Debby, Wat vervelend dat je er tot nu toe helemaal niets meer van gehoord hebt. Als het gaat om de installatie, dan is je netbeheerder verantwoordelijk voor de werkzaamheden. Wij zijn slechts de energieleverancier, de installatie die het mogelijk maakt om energie te verbruiken is van de netbeheerder. Om na te gaan waar je terecht kunt met je vraag, heb ik wat meer informatie nodig. Wil je mij hiervoor je geboortedatum de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Vriendelijke groet, Nancy, Webcare

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Debby1969

1 maand geleden - 10-12-1969 833 De firma die ze inhuurde zijn BO infratech

Reactie van de melder van de klacht Debby1969

1 maand geleden - 10-12-1969 833 De firma die ze inhuurde zijn BO infratech Ze hebben al wel gebeld om weer een andere afspraak te maken. maar vind t toch niet netjes en vooral dat ik erachteraan moest gaan. Groet

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag Debby, Liander is je netbeheerder. Dat zijn wij niet. Hopelijk lossen ze het snel voor je op. Vriendelijke groet, Joeri , Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 22 oktober 2021 om 19:08 geantwoord

Goedemiddag Debby,

We hebben niets meer van je vernomen en gaan er daarom vanuit dat de netbeheerder Liander je klacht inmiddels heeft opgelost. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen op het gebied van energie leveren, laat het dan vooral weten. Wij zullen de klacht hierbij sluiten.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall Webcare