Klacht: Klantenservice is waardeloos bereikbaar

Eindafrekening voorweg op 04 juli 2023 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alleen maar automatische bots en formulieren. Als je een probleem hebt waar je iemand voor moet spreken is diegene onbereikbaar voor mensen die gewone werktijden aanhouden.

Gewenste Oplossing:

Rectificatie van de meterstand en een nieuwe eindafrekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

9 maanden geleden - Goedemorgen, Wij kijken graag even met je mee. Wil je ons hiervoor een privébericht sturen met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Eindafrekening voorweg

9 maanden geleden - Hallo Joeri, Waar wil je het privebericht ontvangen? op Klacht.nl kan dat niet. Groet, Lambert

Bericht van Vattenfall

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bij het veld waar je je bericht typt, kun je de optie privé aanvinken. We zien je bericht graag tegemoet. Vriendelijke groet, Nancy, Vattenfall

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 04 juli 2023 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij hebben geen gegevens ontvangen en gaan er daarom vanuit dat je geen hulp meer nodig hebt. Mocht je toch hulp nodig hebben, kun je ons bereiken via Whatsapp https://wa.me/31208920230.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Eindafrekening voorweg