Klacht: Klantenservice is waardeloos bereikbaar

Eindafrekening voorweg op 04 juli 2023 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Alleen maar automatische bots en formulieren. Als je een probleem hebt waar je iemand voor moet spreken is diegene onbereikbaar voor mensen die gewone werktijden aanhouden.

Rectificatie van de meterstand en een nieuwe eindafrekening

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

9 maanden geleden - Goedemorgen, Wij kijken graag even met je mee. Wil je ons hiervoor een privébericht sturen met je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Eindafrekening voorweg

9 maanden geleden - Hallo Joeri, Waar wil je het privebericht ontvangen? op Klacht.nl kan dat niet. Groet, Lambert

Bericht van Vattenfall

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bij het veld waar je je bericht typt, kun je de optie privé aanvinken. We zien je bericht graag tegemoet. Vriendelijke groet, Nancy, Vattenfall

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 04 juli 2023 om 11:52 geantwoord

Goedemorgen,

Wij hebben geen gegevens ontvangen en gaan er daarom vanuit dat je geen hulp meer nodig hebt. Mocht je toch hulp nodig hebben, kun je ons bereiken via Whatsapp https://wa.me/31208920230.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Eindafrekening voorweg