Klacht: Klacht NUON

ixmal op 18 januari 2013 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke keer als ik een paar dagen, na de door NUON aangegeven datum van betalen, van mijn energienota betaal, stuurt NUON mij een zgn. naheffing van elke keer 5 euro. Mijn salaris komt niet precies op de dag dat NUON dat aangeeft binnen, dus het kan voorkomen dat ik een paar dagen later betaal. Ik vind dit zo klantonvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

NUON zou wat flexibeler kunnen zijn met het innen van hun toch al hoge rekeningen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 26 februari 2013 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 16 januari 2013 hebben we uitleg aan de klant gegeven over de incassodatum en zijn mogelijkheden om hier verandering in aan te brengen. Tevens zijn er kosten afgeboekt die in rekening waren gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door