Klacht: Kan niet inloggen

Attie Brouwer klantnr 10995783 op 22 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jullie zijn niet te bereiken. Je hangt rustig een half uur aan de telefoon.
Die Nina lost helemaal niks op en het app contact…nou ja trek daar maar een dagje vooruit
Ik denk dat jullie bedrijf veel te groot is en dus geen klantenbinding meer hebben. Heel jammer want het geeft heel veel frustratie.

Ik wil iemand aan de lijn die me helpt om in te loggen

Gewenste Oplossing:

Inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedenavond, Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen hierover. Ik kreeg geen gehoor. Helaas is het momenteel ontzettend druk. Door de stijgende prijzen nemen heel veel klanten contact op. We werken hard aan een betere bereikbaarheid. Kan je me hier in een privéberichtje je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan help ik je verder. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedemorgen, Ik heb geen reactie meer ontvangen. Daarom ga ik ervan uit dat je inmiddels contact hebt gehad via een ander kanaal. Mocht dat niet zo zijn dan ontvang ik graag alsnog je gegevens. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Attie Brouwer klantnr 10995783