Klacht: Inloggen mijn vattenfall niet meer mogelijk

emielrheden op 18 november 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken probeer ik af en toe in te loggen omdat dat zo ongeveer de enige manier is om nog iets te kunnen bij vattenfall, die chatbot begrijpt werkelijk geen enkele vraag.
Maar helaas krijg ik al weken bij elke poging het scherm dat er onderhoud wordt gepleegd en ik het na enkele uren opnieuw kan proberen. Ook na verwijdering van geschiedenis en cookies.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat ik weer bij mijn gegevens kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

2 weken geleden - Goedemiddag, Het is natuurlijk erg vervelend dat het inloggen niet lukt. Er is momenteel geen onderhoud of storing bekend. Wil je eens proberen of het in een incognito tabblad wel lukt? Je opent dat door na het openen van je browser CTRL shift N in te drukken. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht emielrheden

2 weken geleden - Dit werkt inderdaad wel, dank u

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 18 november 2021 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Fijn om te horen dat dat wel werkt. Dan sluiten wij bij deze klacht en wensen wij je een prettige dag verder!

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door emielrheden