Klacht: Ik kan beslist bij u niet inloggen

[email protected] op 22 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse keren heb ik het geprobeerd. Ook met bijzondere link, Wachtwoord veranderd. Niets helpt om bij u in te loggen.

Gewenste Oplossing:

De oplossing dat u mij laat inloggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedenavond, Erg vervelend natuurlijk dat het inloggen niet lukt. Zojuist heb ik je gebeld maar ik kreeg geen gehoor. Er is op dit moment geen storing bekend in Mijn Vattenfall. Ik raad je aan de cookies en cache te verwijderen. Dit doe je eenvoudig met CTRL shift delete. Je krijgt dan een pop up of een nieuw venster. Hierin moet je nog, afhankelijk van je browser, aangeven dat je alles wil verwijderen sinds het eerste gebruik. Als je daarna opnieuw inlogt, moet het gewoon werken. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedemorgen, Ik heb geen reactie meer ontvangen. Daarom ga ik ervan uit dat het inmiddels is opgelost. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]