Klacht: het uit lezen van de elektra meter

CHAPO88 op 25 november 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

4 sagen en nog steeds geen duidelijk eerlijk bewijsbaar manier om de cijfers overtuigend door te mogen geven aan vattenfal wij zijn zelf bij de eiogenaar van de meter beland na 12 euro aan belkosten en die verwijsd ons terug naar vattenval volgens liander is de leeswijze en het invullen iets verkeerd gegaan de laatste cijfer hoor niet me te tellen wie moeten we nog geloven vattenval stuur een hele ander foto en type voor ons als gebruiksaanwijzen we sturen fotos en willen nu wel echt weten waaroim onder het laatste cijfer op de display een pijltje staat vattenval stuurt een foto van de meter met 6 vakjes en wij hebben een meter van 7 vakjes voor de nummers
is er echt geen supervisor die ons echt overtuigend kan helpen 1187lz 46 11081955

met geduld en overtuigen ons te helpen begrijpen over de invulling van de meter stand en niet zomaar een pkoto op sturen die niet een de zelfde meter is die bij ons thuis hangt het aub aanhoren en ons antwoordt duidelijk op de vragen die we stellen AUBBBB
de meter is goed maar de leeswijze is ons niet duidelijk en overtuigend daar in de 4 dagen wij heel veel verschillende medewerkers met verschillend antwoorden die niet aan sluiten op ons situatie

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 25 november 2021 om 13:31 geantwoord

Goedemiddag, we hebben je klacht al ontvangen en zijn in gesprek. We sluiten daarom deze klacht zodat je overzicht houdt en we je sneller kunnen antwoorden.

Groet,
Joeri