Klacht: Geen duidelijk antwoordt en reactie van Vattenval

CHAPO88 op 25 november 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na reeds 4 dagen geeft de klanten service van vattenval de uitleg van het probleem door aan Leander leander op zijn beurt stuur ons weeg naar Vattenval
Wordt nu geen reactie meer gedaan via whatsapp springen slecht om met de hulpvraag naar goede uitleg voor de Eletra meter wie helpt er nou aan dit probleem weet radar.nl benaderen is er echt geen supevisor die dit echt wil op pakken

Gewenste Oplossing:

aandacht en goede schriftelijk bewijs van de echte meter instructie niet 100 verschillende medewerkers die elkaar tegen spreken met waardeloose oplossing en zeker niet door verwijzen weer naar klanten desk van Leander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 25 november 2021 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag, we hebben je klacht al ontvangen en zijn in gesprek. We sluiten daarom deze klacht zodat je overzicht houdt en we je sneller kunnen antwoorden.

Groet,
Joeri
Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door CHAPO88