Klacht: Energietoeslag

Pieter1994 op 30 december 2022 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in november een mail gekregen van Vattenfall dat ik in aanmerking kwam voor de energietoeslag van €190,-, voor zowel november als december. Ik heb op dit moment beide betalingen nog niet ontvangen en ik wil graag weten wanneer dit wel naar mij overgemaakt gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de €190,- over de beide maanden november en december naar mij overgemaakt wordt, dus €380,- in totaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik kijk de status na. Wil je dan een privébericht sturen met: -Geboortedatum - De laatste drie cijfers van je IBAN Met vriendelijke groet, Joeri Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Pieter1994

1 jaar geleden - Naar welk emailadres moet ik deze gegevens sturen?

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, je kunt dat hier sturen door privé aan te vinken. Met vriendelijke groet, Joeri Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Pieter1994

1 jaar geleden - 23-06-1994 238

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 30 december 2022 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

De compensatie is op 17/11 en 15/12 uitgekeerd op het IBAN nummer dat eindigt op 238.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter1994