Klacht: Eindafrekening

K. Germers op 18 oktober 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu al aardige tijd om mijn tegoed van een eindafrekening bij Vattenfall uitbetaald te krijgen.

Ik zou het eerst omstreeks 17 september 2021 uitbetaald krijgen, niet gebeurd!

Vervolgens zou ik het binnen 10 werkdagen moeten ontvangen, niet gebeurd!

Nu negeert Vattenfall mijn e-mails wanneer ik ernaar vraag wanneer ik het tegoed nou daadwerkelijk uitbetaald gaat krijgen.

Gewenste Oplossing:

Mijn tegoed van de eindafrekening waar ik recht op heb direct uit te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedemiddag, Het is natuurlijk erg vervelend dat je steeds moet wachten op het tegoed. Ik kijk graag met je mee hoe dit zit. Stuur je hiervoor in een privéberichtje je voorletters, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht K. Germers

3 jaren geleden - Vattenfall, Alle gegevens zijn jullie al bekend. Ik heb dit via e-mail nu al meerdere keren doorgegeven. Ik verwijs u dus na alle correspondentie e-mails die er inmiddels zijn geweest. Mocht de uitbetaling vandaag niet in orde worden gemaakt draag ik de zaak over aan een deurwaarder.

Bericht van Vattenfall

3 jaren geleden - Goedemorgen, Het klopt dat de gegevens bij ons bekend zijn. Voor ik die mag en kan inzien ben ik verplicht ze te controleren. Vandaar dat ik je vraag om een privéberichtje, dan kan ik gelijk met je meekijken. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door K. Germers