Klacht: Contract, contact eindafrekeningen

Nikkiismijnnaam op 04 juli 2023 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik heb nu meerdere keren contact met vattenfall gehad omdat mijn contract meerdere keren opgezegd is buiten mij om.
Tot op heden weet ik niet hoe dit gebeurd kan zijn buiten mijn toestemming/weten om. Dit kan volgens mij niet zomaar, zonder mijn prive gegevens te gebruiken? Door dat dit meerdere keren gebeurd is zijn de afschrijvingen erg rommelig geworden en heb ik het idee dat er ook niks meer van klopt, Al is het alleen al de eindrekeningen die niet kloppen en dat ik een tijd buiten mijn schuld om contractloos ben geweest.

Tevens gaat het contact niet geheel vlekkeloos. Het kost veel moeite en tijd zonder concrete antwoorden te krijgen..

Dat vattenfall goed gaat kijken naar de eindafrekening die ik nu heb gekregen. Deze is enorm aan de hoge kant terwijl ik ook gewoon mijn maandelijkse bedragen betaald heb. De maanden februari en maart zijn dubbel zo duur uitgevallen dan de maand december. Dit kan nooit kloppen.

Tevens wil ik gewoon een concreet antwoord ontvangen ipv elke keer halve vage antwoorden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

7 maanden geleden - Goedemiddag, heel vervelend dat je contract is opgezegd door toedoen van een aanmelding. We kijken dit graag verder na. Wil je dan een privébericht sturen met: - Geboortedatum - Laatste drie cijfers van je IBAN Met vriendelijke groet, Joeri Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Nikkiismijnnaam

7 maanden geleden - Inmiddels ben ik geholpen via whatsapp met een concreet antwoord. Dank in ieder geval.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 04 juli 2023 om 11:51 geantwoord

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat je inmiddels verder bent geholpen. Dan sluiten wij hierbij je bericht via deze weg. Mocht je toch nog vragen hebben, kun je bij ons terecht op Whatsapp.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkiismijnnaam