Klacht: betalingsregeling

CHAPO88 op 24 november 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

zou ik een langer betalingsregeling kunnen krijgen meer dan 1 jaar voor 3600 terug te betalen

meer verspreid betalen dan 1 jaar immers fout je ligt niet alleen aan mijn

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 week geleden - Goedemorgen, Graag kijk ik met je mee wat er mogelijk is. Stuur je hiervoor in een privéberichtje nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht CHAPO88

1 week geleden - Beste Ellen , Harterlijk dank voor je bericht ik was echt radeloos zal ik het kort houden vandaag ben ik super goed geholpen door Vattenval mijn situatie is naar alle tevredenheid opgelost wel heb ik een opmerking voor anderen geef meer duidelijkheid op het lezen van de digitale meter daar ging ik finaal de mist in met het invullen ik kom van een meter met een komma achter de laatste nummers en deze moest je niets weg laten dat op het display staat alhoewel ik ook van een van de hulpverleners dat hij ook twijfelde of de leeswijze en vooral als er geen duidelijk voorbeeld op de webside staat van die bepaalde meter al om al nogmaals dank voor U reactie door dat ik de gehele morgen aan de telefoon diverse klantmedewerkers aan de lijn kreeg met diverse adviezen ben ik op deze webside ook beland radeloos toen te begrijpen. groetend fam wederfoort

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 24 november 2021 om 13:09 geantwoord

Goedemiddag,

Wat fijn om te horen dat je inmiddels verder bent geholpen. Dan sluiten wij de klacht via deze weg. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het dan gerust weten.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

CHAPO88

Heeft op 25 november 2021 om 08:51 geantwoord

nee de photo van de meter die we ktrgrn torgrdtuurd id hrlrmssl nirt de meter type die we hier thuis hebben we worden van kastje naar de muur gestuurd door vattental naar liander door liander naar vattental inmiddel 12 euro aan telfoonkosten gedaan 4 dagen constant contact en er is niet een antwoordt het zelfde over de leeswijze van de meter ene display tel 7 vakjes de vattental foto heeft 6 vakjes om in te vullen de misteruize laatste cijfer met een streepje of pijltje onder het getal weet niemand ons te vertellen of we die cijfer moeten mee geven of weg halen het is wel erg vreemd zo meoilijk vraag stelling is het toch niet wij als consument worden maar heen en weer geslingerd met als rusltaat een oneerlijk berekening van jaar verbruik je bent er niet overtuigd over als iedereen ons niet wil antwoorden kan iemand echt seruis ons helpen wij willen duidelijkeid en het kost ons tijd geld en moeite maar geen gehoor 34 dagen achter een verzoek om hulp

Reactie van de melder van de klacht CHAPO88

6 dagen geleden - Goedemorgen, goed dat je contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier meer over wilt weten. Hiervoor kan je beter met de netbeheerder even bellen. Deze meters zijn van je netbeheerder. Zij kunnen je alles vertellen over de meters. Je kan ook een handleiding vinden van je meter op hun website. kijk dit is weer vandaag het antwoordt van vattenval aan ons weer door sturen naar liander zo gaat het de hele week door begrijpt iemand dit nou 26 nov 09.27 uur

Reactie van de melder van de klacht CHAPO88

6 dagen geleden - Goedemorgen, goed dat je contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat je hier meer over wilt weten. Hiervoor kan je beter met de netbeheerder even bellen. Deze meters zijn van je netbeheerder. Zij kunnen je alles vertellen over de meters. Je kan ook een handleiding vinden van je meter op hun website. weer zelfde antwooedt op de dure 0900 nummer een ramp

Alle klachten die gemeld zijn door CHAPO88