Klacht: Bereikbaarheid

N.W.J Heueveling op 11 juli 2023 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Heb 3x gebeld. Meer als een half uur per keer gewacht. En dan heb ik iemand aan de lijn en ipv doorverbonden worden, wordt het contact verbroken.

Als ik de kosten van elke keer dat de verbinding verbroken word terug kan krijgen. En anders iemand van vattenfal mij terug beld.
Want die chat met hun werkt ook niet zoals zou moeten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

7 maanden geleden - Goedemiddag, Wat spijtig dat je nog geen contact hebt kunnen krijgen. Wat is specifiek je vraag? Wil je dan een privébericht sturen met: - Geboortedatum - Laatste drie cijfer svan je IBAN Met vriendelijke groet, Joeri Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht N.W.J Heueveling

7 maanden geleden - Geboorte datum: 19 januari 1971 Laatste 3 cijfers 772 Heb reactie gehad. Maar dankzij foute info van de eerste aannemer van het gesprek zit ik nou 2 weken op een houtje te bijten. De fout is toegegeven maar er wordt niks terug gedraaid. 19 januari 1971 IK DENK DAT JULLIE MIJ ALS KLANT KWIJT GAAN RAKEN. WEET HET HAAST WEL HEEÈEEEL ZEKER!!!!!!!!!

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 11 juli 2023 om 17:28 geantwoord

Goedemiddag,

ik zie dat je gevraagd hebt of het tegoed van de jaarnota wordt uitbetaald. Dat is verrekend met een openstaande schuld. Dat is geen fout maar gebeurd altijd als er nog een openstaande vordering is. Ook al is er een betaalafspraak gemaakt.

Joeri
Vattenfall