Klacht: aggressieve verkoopmethode

Leontien van Agt op 11 maart 2013 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks onze nee/nee sticker belt een colporteur van de Nuon aan. Hij stelt zich voor en zegt letterlijk: ik kom voor het gas en licht. Kan ik degene spreken die daar voor verantwoordelijk is? Maar ik heb niets met NUON en ook niemand uitgenodigd van NUON.

Mijn klachten:
– Geen respect voor de nee/nee sticker
– Een misleidende inleiding. Hij komt nl. maar met een doel: verkopen.

Gewenste Oplossing:

- Nuon medewerkers / colporteurs respecteren de nee/nee sticker.
-Nuon medewerkers / colporteurs zijn eerlijk en vertellen dat ze iets willen verkopen.
-Nuon legt vast dat wij NOOIT meer iemand van hun aan de deur willen zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb Vattenfall een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vattenfall

10 jaren geleden - Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze colporteurs aanbellen bij deuren waar een nee/nee sticker op geplakt is. Daarvoor excuses aangeboden. Wij spreken de betreffende colporteur aan op zijn gedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door