Mijn Klacht:
Van de Bron stuurde mij een bericht met keuze om het termijnbedrag per 1 januari aan te passen. Hier heb ik niet op gereageerd, maar ze verhogen automatisch, zonder mijn goedkeuring, het termijnbedrag. Weinig sprake van klantvriendelijkheid en juridisch zeer dubieus. Ik heb immers geen goedkeuring gegeven en al helemaal niet om dit bedrag te incasseren! Daar ik sinds 21 december 2018 geen enkele reactie heb mogen ontvangen, bedrag gestorneerd. Opeens weet van de Bron mij wel te vinden en dreigt met een incassoburo en aanverwante kosten! Wederom proberen te bellen, maar na een uur in de wacht maar weer opgegeven. Kortom een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik zal mijn contract hier niet gaan verlengen! Ik overweeg om mijn klacht ook te registreren bij de Autoriteit consument en markt.
Gewenste Oplossing:
Bij een beantwoording van mijn klacht met een bevredigend antwoord. En bij een normale bereikbaarheid.