Klacht: Geen enkele reactie op ingediende klacht en telefonisch onbereikbaar

VANDEBRONSLECHT op 11 januari 2019 over Van de bron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van de Bron stuurde mij een bericht met keuze om het termijnbedrag per 1 januari aan te passen. Hier heb ik niet op gereageerd, maar ze verhogen automatisch, zonder mijn goedkeuring, het termijnbedrag. Weinig sprake van klantvriendelijkheid en juridisch zeer dubieus. Ik heb immers geen goedkeuring gegeven en al helemaal niet om dit bedrag te incasseren! Daar ik sinds 21 december 2018 geen enkele reactie heb mogen ontvangen, bedrag gestorneerd. Opeens weet van de Bron mij wel te vinden en dreigt met een incassoburo en aanverwante kosten! Wederom proberen te bellen, maar na een uur in de wacht maar weer opgegeven. Kortom een zeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik zal mijn contract hier niet gaan verlengen! Ik overweeg om mijn klacht ook te registreren bij de Autoriteit consument en markt.

Gewenste Oplossing:

Bij een beantwoording van mijn klacht met een bevredigend antwoord. En bij een normale bereikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van de bron over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Van de bron in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van de bron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van de bron

Heeft op 14 januari 2019 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Blom,

Dank u wel voor uw bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen. In een persoonlijke e-mail heb ik toegelicht waar de verhoging op gebaseerd is. Het spijt met oprecht dat we zo moeilijk bereikbaar zijn. Ik hoop van harte dat uw vraag hiermee is beantwoord. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u reageren op mijn e-mail en reageren wij zo spoedig mogelijk. Nog een fijne dag gewenst!

Hartelijke groet,
Lotte
Serviceteam Vandebron

Alle klachten die gemeld zijn door