Klacht: Pakketbezorging niet uitgevoerd

klager6a73f7ae ✓ Verified op 08 mei 2026 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf UPS
Status Open
Datum 8 mei 2026

Een klant heeft een pakket besteld dat niet is bezorgd, ondanks dat de pakketbezorger voor de flat stond. Na het sturen van een e-mail naar UPS heeft de klant geen reactie ontvangen, wat leidt tot frustratie vanwege de dringende behoefte aan het pakket.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld en de pakketbezorger stond voor mijn flat, maar heeft het pakket niet bezorgd. Ik heb een e-mail gestuurd naar UPS, maar heb daar tot op heden nog geen reactie op ontvangen. Dit is zeer frustrerend, omdat ik het pakket dringend nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek dat het pakket morgen alsnog wordt bezorgd.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht klager6a73f7ae

5 maanden geleden - Bezorger komt niet eens zijn bus uit om het pakketje te bezorgen. UPS is moeilijk te bereiken om het probleem op te lossen. Weinig verantwoordelijkheidsgevoel.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM