Klacht: Pakket word steeds niet bezorgt

OlafvanDijk op 13 februari 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld die zou worden geleverd op vrijdag, er was constant iemand thuis en wanneer er iemand naar het toilet gaat word er door iemand anders het in de gaten gehouden, de chauffeur zegt dat er niemand thuis is, klanten service gebeld, zou die zaterdag worden geleverd, niks gekomen, maandag gebeld, zou die dag komen, niks, dinsdag 3 keer gebeld 2x zeiden ze een ander tijdstip op dinsdag en daarna weer wachten. nog steeds geen pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn pakketje hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

9 maanden geleden - Goedenmorgen Olaf. Mijn excuses hiervoor. Als ik het tracknummer opzoek zie ik een andere naam, mag ik ter verificatie deze informatie van je hebben aub om je verder te kunnen helpen. Volledige aflever adres Volledige naam Eventueel Bedrijfsnaam Telefoonnummer Email adres Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Reactie van de melder van de klacht OlafvanDijk

9 maanden geleden - Waar wilt u dat ik die informatie verstuur, hij staat namelijk op de naam van m’n moeder omdat het een cadeau voor me zou zijn

Reactie van de melder van de klacht OlafvanDijk

9 maanden geleden - Ik heb zojuist mijn pakket ontvangen, bedankt voor de hulp

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 februari 2024 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank je voor dit bericht Olaf, ben blij dat het bezorgd is.

We sluiten hierbij deze klacht.
Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected] [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op voor Belgie, 32 78250877, voor Nederland 31 20 5040 500

Met vriendelijk groet

Fred vd B.

Alle klachten die gemeld zijn door OlafvanDijk