Klacht: Pakket niet geleverd op aangewezen locatie

Whitje99 op 03 mei 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb speciaal voor dit pakket aangegeven dat het in een locker geleverd moet worden. Ze hebben het uiteindelijk geprobeerd om het in mijn brievenbus te proppen (waar ik altijd bang voor ben als ik boeken bestel)

Nu is mijn boek beschadigt en vind het onacceptabel dat ze mij niet de mogelijkheid gaven om een andere locatie te kiezen. Ik had daarvoor een code of nummer nodig en die had ik niet dus de bezorger heeft zelf bepaald waar mijn pakker naar toe gaat

Gewenste Oplossing:

Vergoeding, mijn bestelling is beschadigd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 week geleden - Goedenmorgen, Het lijkt erop dat we wat aanvullende gegevens nodig hebben om je te helpen. Kun je alstublieft het volgende verstrekken? 📝 Als je het tracknummer al gegeven hebt is deze niet meer nodig. 📝 Trackingnummer, zonder spaties aub 👉 Volledige naam 🏡 Adres 👉 Eventuele Bedrijfsnaam ☎ Telefoonnummer ✉ Email adres En meer informatie over het pakket. Hoe was het verpakt, is de inhoud beschadigd? De waarde van het pakket? Dan heb ik de mogelijkheid een schade rapport aan te maken en een UPS medewerker zal dan een afspraak maken om hier naar te kijken. Hou het pakket in een zo origineel mogelijke staat zoals je het hebt ontvangen aub. Wachtende op je terugkoppeling, Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

UPS

Heeft op 09 mei 2025 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht. We sluiten hierbij deze klacht.
Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected] [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op voor Belgie, 32 78250877, voor Nederland 31 20 5040 500.

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Whitje99