Mijn Klacht:
Beste,
Hierbij wil ik mijn zending onder uw aandacht brengen gezien ik geen reactie krijg vanuit de klantenservice. Ik zal de track and trace nummers privé vermelden.
Mijn zending staat stil bij de Douane/ Warehouse Rotterdam. Dit ongedacht ik al betaald heb voor de importkosten. Ook vind ik het absurd dat ondanks ik gekozen heb voor UPS Worldwide Express, dat de bezorgtermijn niet wordt nageleefd.
TT1Pakket ontvangen door UPS, wordt sinds 6 maart 2025 vastgehouden bij de Douane
TT2 Pakket nog niet ontvangen door UPS
Via de ”TT1” zie ik overigens vanaf 10 maart 2025 een scan vanuit ”Riviera Beach” waarbij deze op 14 maart 2025 aankomt bij het magazijn in Rotterdam ”Magazijnscan Rotterdam, Netherlands”
Ik heb sterk het vermoeden dat dit gaat om mijn 2e zending wat op hetzelfde TT nummer.
Kort samengevat: Sterk het vermoeden dat 2 pakketten via 1 TT lopen.
Ter referentie zal ik benodigde documentaties toevoegen zodat deze allemaal gecheckt kunnen worden.
Ik verwacht dat er spoedig actie wordt ondernomen!
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden zodra de zendingen eindelijk worden geleverd.
