Klacht: Pakket blijft hangen bij

Randy2017 op 20 maart 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Hierbij wil ik mijn zending onder uw aandacht brengen gezien ik geen reactie krijg vanuit de klantenservice. Ik zal de track and trace nummers privé vermelden.

Mijn zending staat stil bij de Douane/ Warehouse Rotterdam. Dit ongedacht ik al betaald heb voor de importkosten. Ook vind ik het absurd dat ondanks ik gekozen heb voor UPS Worldwide Express, dat de bezorgtermijn niet wordt nageleefd.

TT1Pakket ontvangen door UPS, wordt sinds 6 maart 2025 vastgehouden bij de Douane
TT2 Pakket nog niet ontvangen door UPS

Via de ”TT1” zie ik overigens vanaf 10 maart 2025 een scan vanuit ”Riviera Beach” waarbij deze op 14 maart 2025 aankomt bij het magazijn in Rotterdam ”Magazijnscan Rotterdam, Netherlands”

Ik heb sterk het vermoeden dat dit gaat om mijn 2e zending wat op hetzelfde TT nummer.

Kort samengevat: Sterk het vermoeden dat 2 pakketten via 1 TT lopen.
Ter referentie zal ik benodigde documentaties toevoegen zodat deze allemaal gecheckt kunnen worden.

Ik verwacht dat er spoedig actie wordt ondernomen!

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden zodra de zendingen eindelijk worden geleverd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen Randy, Het lijkt erop dat we wat aanvullende gegevens nodig hebben om je te helpen. Kun je alstublieft het volgende verstrekken? 📝 Trackingnummer, zonder spaties aub 👉 Volledige naam 🏡 Adres 👉 Eventuele Bedrijfsnaam ☎ Telefoonnummer ✉ Email adres Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Reactie van de melder van de klacht Randy2017

2 maanden geleden - Goedemiddag Fred, Zou ik mijn persoonlijke gegevens privé kunnen verstrekken?

UPS

Heeft op 20 maart 2025 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Randy,

Op onze website zie je verschillende mogelijkheden om in contact te komen met UPS. Via telefoon, e-mail en de Sociale Media, zoals Facebook, X etc.

Via deze kanalen kun je een privé bericht doorsturen. Op Social Media, kan het voorkomen dat het in de openbare chat terechtkomt, maar dan wordt hierop gewezen en verzocht om een privé bericht te sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Randy2017

Heeft op 06 mei 2025 om 14:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Probleem is nog steeds niet opgelost. En het lijkt me ook sterk dat ik hier niet al mijn persoonlijke gegevens open en bloot zal presenteren.

Groet

Alle klachten die gemeld zijn door Randy2017