Klacht: Open wanneer het uitkomt, alles in engels qua communicatie ,mannen met de broekriem los….enz

Nala 62 op 14 april 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom met regelmaat een pakje inleveren of ophalen bij NOROBINT, heel vaak sta ik voor een gesloten winkel!.
Er wordt niet aan de tijd gehouden, verschillende mannen Lopen er te helpen alleen engels sprekend.
Afgelopen vrijdag middag, liep een man met zijn broek riem los klanten te wordt staan.
Ik stond net voor de deur, en de winkel was dicht, om 15: 0p uur zou de winkel weer openbaar zegt een bordje aan de deur.
Ik Ben boodschappen gaan doen,bij terugkomst zie ik een DHL auto plus chauffeur weglopen uit de winkel, daarachter de man die zou moeten helpen die de deur opslot doet.
Deze wilde mij niet meer helpen, maakte de situatie belachelijk door mijn boosheid niet serieus te nemen.

Gewenste Oplossing:

De winkel houd zich conform afspraak en openings tijden. Ik verwacht fatsoen en proffesionele eigenaren/ winkelwerknemers.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 jaren geleden - Beste Marjan Kardux, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u dit heeft ervaren. Dit hoort niet zo en ik wil u dan ook hiervoor ons excuses aanbieden. Ik zal de feedback doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling om het punt hierop aan te spreken. Heeft u ook een tracking nummer voor mij? Graag hoor ik van u terug. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Nala 62

3 jaren geleden - Dankjewel voor het oppakken van mijn klacht, maar ik heb ups voorlopig uit staan in mijn vinted winkel. Ik moet te vaak, kopers teleurstellen omdat het verzenden niet goed gaat. Voor mijn laatste pakketje ,heb ik daarom gisteren mijn koper ,een andere verzend optie laten kiezen. Met mijn verontschuldiging voor het ongenoegen. Geen tracken code dus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2022 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marjan Kardux ,

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst verkomen.

We sluiten hierbij deze klacht.

Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected].
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Nala 62