Klacht: Online betaald en geen verzendlabels ontvangen

Jenny BB op 17 mei 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 mei heb ik online een label geprobeerd aan te maken, ik moest eerst betalen en zou daarna het verzendlabel ontvangen. Na de betaling kwam er echter een errorscherm en kwam ik weer op de home pagina. Ik heb geen label ontvangen, geen e-mail en de betaling is wel afgeschreven. Hierna heb ik gebeld met UPS. De medewerker zei dat ik een mail moest schrijven naar [email protected] met de gegevens. Dit heb ik gedaan. Na een paar dagen had ik nog steeds geen antwoord, dus heb ik een herinnering gestuurd. Nu nog steeds geen antwoord.

Ik heb dus nog steeds geen reactie en geen terugbetaling ontvangen.

Terugbetaling

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 mei 2024 om 11:12 geantwoord

Goedenmorgen Jennifer.

Vervelend dit.

Het trackingsnummer, 1Z1T44MDD920004619, zal zich na 30 dagen automatisch vernietigen in het systeem. Hierna zal de desbetreffende afdeling overgaan tot uitbetaling en jouw hierover berichten.

Mijn excuses dat mijn collega je deze informatie niet heeft verstrekt.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny BB