Klacht: Niet ophalen geretourneerde pakket.

Mikerosler op 06 mei 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

31 januari 2025 pakket geretourneerd. UPS heeft het tot heden niet opgehaald. Claim indienen lukt niet via UPS en uit mailcontact is ook geen oplossing gekomen. Daardoor loop ik nu 72 euro mis

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 week geleden - Goeden morgen Mike. Dank je voor het bericht. Het lijkt erop dat we wat aanvullende gegevens nodig hebben om je te helpen. Kun je alstublieft het volgende verstrekken? -Fred 📝 Als je het tracknummer al gegeven hebt is deze niet meer nodig. 📝 Trackingnummer, zonder spaties aub 📝 Opdrachtnummer voor de ophaling 👉 Volledige naam 🏡 Adres 👉 Eventuele Bedrijfsnaam ☎ Telefoonnummer ✉ Email adres Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Reactie van de melder van de klacht Mikerosler

1 week geleden - Trackingnummer: 1Z0Y59X19120075891 Opdrachtnummer: onbekend Mike Rösler Kasteellaan 8 0648661915 [email protected]

UPS

Heeft op 09 mei 2025 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank je Mike,

Ik heb het tracknummer opgezocht en zag dat er een case hierover was opgestart op 04-04. Case nummer C-0296838637.

Hier is een verzoek gedaan op 09-04 om contact op te nemen met de opdrachtgever, degene die deze zending heeft aangemaakt, zodat zij het onderzoek kunnen opstarten,

Ik zie dat dit nog niet gedaan is.

Het onderzoek kan maximaal 10 werkdagen duren. Hou er rekening mee dat vanwege gegevensbeschermingswetten en het contract dat met de afzender is overeengekomen, de resultaten van een claim bij UPS alleen worden meegedeeld aan de afzender.
Een ontvanger of derde partij ontvangt geen resultaten of details over de claim zelf, voor eender welke communicatie of updates van het onderzoek moeten we u doorverwijzen naar de afzender.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mikerosler