Klacht: Klacht UPS mbt pakket vanuit Lenovo

llBADBUNNYll op 04 juni 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/ mevrouw, hierbij wil ik een klacht indienen m.b.t. het niet leveren van het pakket tot tweemaal aan toe op de aangegeven geschatte leveringsdatum 4 juni.

Het zou vandaag bezorgt worden en heb gewacht tot de eindtijd van circa 13:20 uur. Uiteindelijk werd de datum verzet naar: “aan het einde van de dag.”

Totdat rond 18:30 de status is veranderd naar: “U was er niet. We voorzien een nieuwe aflever poging de volgende werkdag.”

Het betreft om een product vanuit Lenovo van circa € 2290,00 winkelwaarde circa € 3000,00 als bij het afgeven is een handtekening vereist.

Het is echter ironisch aangezien ik gewoon thuis ben en er wordt gewoon niks geleverd, maar de bezorg poging is volgens de bezorger gedaan, maar ik was niet thuis.

Ik neem morgen contact met jullie klantenservice afdeling op aangezien momenteel niemand te bereiken is en anders zal ik het pakket bij Lenovo laten annuleren aangezien de gene die verantwoordelijk is niet de intentie heeft om het op een integere wijzen te bezorgen.

Het betreft het pakket met de nummer 1Z238V00D909724486.

Ik weet niet wie in ZAANDAM hier verantwoordelijk voor is maar dit is geen manier van zaken doen. Een foutje kan gebeuren, er kan vertraging door calamiteiten komen, maar ga het probleem niet bij de klant neerleggen zonder dat hier aanleiding voor is.

Ik zal tevens dit ook melden bij Lenovo. Er is op jullie site ook geen manier om een klacht in te dienen derhalve een claim die ik tevens niet kan doorzetten.

MVG

Zie omschrijving

waarmaken van dienstverlening door de ingeplande afspraak na te komen.

5 juni uiterste bezorgen, anders ben ik genoodzaakt bij jullie partner de bestelling te annuleren.

graag schriftelijke bevestiging indien jullie akkoord gaan.

leg me alsjeblieft uit waarom er zelf na de vertraging gezegd wordt dat ik niet thuis ben voor de levering. Dit is lasteren en smaad. Aangezien het een aangetekend pakket is zal het terug worden gestuurd naar de leverancier indien dit weer gebeurd. Ik zie geen aanleiding dat dit überhaupt plaats vind.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 05 juni 2024 om 11:03 geantwoord

Goedenmorgen Deniz.

Dank je voor dit bericht en heb het tracknummer erbij gezocht.

Ik zie inderdaad dat de chauffeur aangeeft dat er een poging is geweest en ik zal hierover een melding maken naar het centrum in Hoofddorp. De chauffeur zal er over worden aangesproken.

Verder zie ik in mijn systeem dat het pakket vandaag zal worden aangeboden, de geschatte tijd is tussen 14.20 en 16.20 uur.

Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door llBADBUNNYll