Klacht: Geen Track Trace mail en Gekomen voor de aangegeven tijd.

Jamilalsina op 27 mei 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Ik heb dinsdag kleren besteld voor mijn vakantie voor zaterdag. Er werd aangegeven dat mijn bestelling in 2 pakketjes aan zou komen, oke geen probleem. Nu krijg ik een trackcode van één pakket niet van de 2e pakket. Dus die moest ik zelf opzoeken via Boohoo zelf eindelijk gevonden oke prima. Aangegeven dat mijn pakket vrijdag komt tussen 15:15 en 19:15 ik speciaal iemand regelen om bij mij thuis te zijn om 15:00 krijg ik ineens een melding dat de bezorger niet kon plaats vinden want er was niemand thuis. De bezorger is om 14:25 geweest. Dat was niet mijn tijd mijn tijd was 15:15 tot 19:15 en nu zit ik dan zonder mijn vakantiekleding terwijl ik zaterdag op reis ga en de eerst volgende bezorgdag maandag is. Ik vind dit zo niet netjes!! Geef dan de precieze tijdsstip aan!

Ik wil mijn pakket het liefst voor morgen nog ophalen bij een afleverpunt anders heb ik er niks aan aangezien het mijn vakantie kleding is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 27 mei 2022 om 17:05 geantwoord

Geachte Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Ik vind het vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad.
Ik heb gelijk een melding gemaakt van uw situatie zodat de betreffende chauffeur hierop aangesproken wordt. Dankzij uw feedback kunnen wij hopelijk soortgelijke gevallen in de toekomst voorkomen.

Helaas kan dit wel voorkomen omdat 15:15 en 19:15 een geschat tijdstip is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen, dan verneem ik dat graag.

Kind regards/ Vriendelijke groeten,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Jamilalsina