Mijn Klacht:
Hallo,
Ik heb dinsdag kleren besteld voor mijn vakantie voor zaterdag. Er werd aangegeven dat mijn bestelling in 2 pakketjes aan zou komen, oke geen probleem. Nu krijg ik een trackcode van één pakket niet van de 2e pakket. Dus die moest ik zelf opzoeken via Boohoo zelf eindelijk gevonden oke prima. Aangegeven dat mijn pakket vrijdag komt tussen 15:15 en 19:15 ik speciaal iemand regelen om bij mij thuis te zijn om 15:00 krijg ik ineens een melding dat de bezorger niet kon plaats vinden want er was niemand thuis. De bezorger is om 14:25 geweest. Dat was niet mijn tijd mijn tijd was 15:15 tot 19:15 en nu zit ik dan zonder mijn vakantiekleding terwijl ik zaterdag op reis ga en de eerst volgende bezorgdag maandag is. Ik vind dit zo niet netjes!! Geef dan de precieze tijdsstip aan!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket het liefst voor morgen nog ophalen bij een afleverpunt anders heb ik er niks aan aangezien het mijn vakantie kleding is.
