Klacht: Geen pakket

R.Hilhorst op 13 maart 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is nooit aangekomen.
Ik probeer dat pakket nu terug te krijgen. Hier ben ik al vanaf begin januari mee bezig.
Helaas lukt dit niet het ligt waarschijnlijk in Eindhoven.
Het gaat om nummer 1ZW79F646897300847.
Het gaat om een pakket van 20.000 euro.
Er is al een claim ingediend maar voor alsnog hoor en zie ik niets.
Mochten er vragen zijn bel mij dan.
Dat maakt het een stuk makkelijker voor de communicatie ipv heen en weer te mailen.
Bedankt alvast .
Met vriendelijke groeten Rene

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket hier weer terug heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedenmorgen R.Hilhorst. Mijn verontschuldigingen dat u het pakker nog niet heeft ontvangen. Helaas kan ik u niet bellen, dit behoort niet tot mijn mogelijkheden, maar ik lees dat er een claim is. Mag ik aan u vragen of u de ontvanger of de afzender bent, want dat kan ik uit de naam, R.Hilhorst niet afleiden. Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Reactie van de melder van de klacht R.Hilhorst

3 maanden geleden - Hallo Fred, Wij zijn de verzender. Ik heb geprobeerd om u te bellen maar dat lukt ook niet. Jammer want dit wordt weer heen en weer pingpongen van mail. Alvast bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 maart 2024 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmiddag Rene,

Ik heb het tracknummer erbij gepakt en naar de claim gekeken.

Ik zie dat ze u een claimformulier hebben toegestuurd op 6 februari, maar deze is niet terug ontvangen.

Zou je hierover een mail willen sturen naar [email protected] aub, met de claimnummer, 5292140101A, in de onderwerpregel aub.

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Dez afdeling gaat over de onderzoeken en de claims en zullen u verder helpen.

R.Hilhorst

Heeft op 15 maart 2024 om 09:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het kan aan mij liggen maar jullie schrijven dat het is opgelost.
Maar dan zou ik een pakket hebben. En die heb ik niet. Dus is het niet opgelost.
Met de melding schrijf even een mail naar dit adres is het ook niet opgelost want ik krijg tot nu toe geen terug koppeling van. Het is dus zeker nog niet opgelost.
Ik wordt niet gebeld geen mail. Dus helaas echt nog niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht R.Hilhorst

2 maanden geleden - Wordt er nu nog verder naar de klacht gekeken of is het nu klaar ???????

Reactie van de melder van de klacht R.Hilhorst

2 maanden geleden - Gebeurt er nu nog iets met deze klacht? Ik heb het idee van niet. En het is echt niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht R.Hilhorst

2 maanden geleden - Ik ben benieuwd wanneer jullie contact met mij gaan opnemen om dit toch op te lossen. Ik wacht het af.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Hilhorst