Geboden Oplossing:
Goedenmorgen Marina.
Eerst wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn late reactie, ik krijg nij je bericht binnen..
Vervelend dat de chauffeur het pakket niet bij jullie aanbied, maar het bij een rolluik neer zet.
Ook dat hij aangeeft dat er voor getekend is.
Ik heb hierover een klacht ingediend, 0301282435 , bij het centrum.
Het centrum zal je hierover een terugkoppeling geven per mail, dit kan enkele uren duren, het spijt mij. Je kunt ook op hun mail reageren.
Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands
You may visit us at: http://www.ups.com
Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500
United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland
CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately