Klacht: gedrag bezorger

Marina van Hemert op 29 april 2025 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger van pakket 1Z5827146749586443 heeft het pakket gedumpt bij een roldeur en niet afgegeven op het kantoor van het adres op het label. Vervolgens zelf getekend dat het pakket is afgeleverd zonder dat iemand er verder bij betrokken is geweest.

Gewenste Oplossing:

Dat bezorgers meer betrokkenheid tonen over de pakketten die worden afgeleverd, ze weten niet wat erin zit en wat er voor waarde in zit. Niet zomaar ergens dumpen en vertrekken, spreek de bezorgers hierop aan. Dit is niet de bedoeling als je op een pakket zit te wachten en een moet gaan zoeken waar het gedumpt is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 05 mei 2025 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmorgen Marina.

Eerst wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn late reactie, ik krijg nij je bericht binnen..
Vervelend dat de chauffeur het pakket niet bij jullie aanbied, maar het bij een rolluik neer zet.
Ook dat hij aangeeft dat er voor getekend is.

Ik heb hierover een klacht ingediend, 0301282435 , bij het centrum.
Het centrum zal je hierover een terugkoppeling geven per mail, dit kan enkele uren duren, het spijt mij. Je kunt ook op hun mail reageren.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Marina van Hemert

1 week geleden - te zot voor woorden dat een klacht niet behandeld wordt.

Bericht van UPS

1 week geleden - Goedemorgen Marina. Ik begrijp je reactie niet zo, het spijt mij. Ik gaf aan dat ik een klacht heb ingediend hierover en dat het centrum je een terugkoppeling zal geven. Ik heb de case erbij gepakt, casenummer 0301282435 , en zie dat deze in behandeling is. Ik wil je dan ook verzoeken om nog even geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Fred van den B. UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Alle klachten die gemeld zijn door Marina van Hemert