Klacht: Flex is geen flex !

QvB1971 op 03 maart 2025 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 februari een ticket geboekt van Rotterdam naar Innsbruck, met daarin de optie FLEX. Met dus de belofte dat je een jaar lang kunt omboeken. Nu wil ik omboeken en blijkt dat er na begin april geen vluchten meer zijn.

Contact met de social media desk levert op: ‘U heeft getekend bij het kruisje. Daar staat op basis van beschikbaarheid, dus jammer. U kunt wel naar een andere bestemming boeken, maar dat kost geld’. Kortom: niet ons probleem.

Dit is toch wel misleiding, want ze hadden op 21 februari mij in elk geval moeten waarschuwen dat er na begin april geen beschikbaarheid meer is.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Transavia
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door QvB1971